supermarkt manager gaat door het lint

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

supermarkt manager gaat door het lint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:07

Ik kwam deze tegen en wilde er toch het een en ander over kwijt.
Ik vind het rond uit onbeschoft hoe hij te keer gaat tegen deze jongen.
Natuurlijk weet je niet wat er voor af is gegaan maar zo hoef je niet te reageren.
Ik vind dat je als manager een voorbeeld functie hebt en je gewoon rustig moet blijven.
Als je zo reageert ben je juist interessant en krijg je dus dit, het is niet netjes dat dit op internet staat.
Maar als hij gewoon normaal had gedaan was er niks gebeurd.
Ik denk zelfs dat als ik boven hem had gestaan ik hem had ontslagen!

http://www.dumpert.nl/mediabase/6593127 ... en_om.html
Laatst bijgewerkt door Lau op 12-04-14 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjors

Re: supermarkt manager gaat door het lint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:10

Filmpje van de week ook al op Facebook voorbij zien komen, toen deed die het niet en nu ook niet :(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:11

Ahww sjorsie,
bij mij doet hij het wel, al geprobeerd vanaf de pc? Want op mijn telefoon deed hij het ook niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:13

Idd, je weet niet wat eraan vooraf is gegaan.. Misschien is het wel al weken gedoe met deze jongeren. Ik werk ook vlakbij een Jumbo waar ontzettend veel scholieren heen gaan en ik kan me voorstellen dat die je het bloed soms onder de nagels vandaan halen. Geeft nog niet het recht om je zo te laten gaan, dat wel..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:14

Nu kan ik hem ineens wel zien :?

Btw, echt geniaal 'ga die chips kopen dan', best lachwekkend _O-
Ik keur het gedrag van die manager niet goed hoor :n Ontzettend brutaal van zowel de manager als de klant (al vind ik het wel knap dat hij zo rustig blijft :j )
Laatst bijgewerkt door Sjors op 12-04-14 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:15

Indd en het zijn vaak ook altijd de zelfde die vervelend doen en ook heel vaak in groepen zoals hier.
Maar alsnog hoef je niet zo uit je slof te schieten.
Als hij rustig was gebleven was er niks aan de hand geweest, ik denk dat ik gewoon de beveiliging oid had laten komen.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:18

Ik kan hem wel gewoon zien via mobiel: )

Maar ik vind niet dat die manager die vent mag aanraken...oke we weten niet wat er vooraf is gebeurt maar toch... :((

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:21

Dat aanraken kan ook inderdaad niet, dat mag volgens mij ook niet eens.
Je moet gewoon van die persoon afblijven ik denk dat als ik zijn baas was ik hem of ontslagen had of even op een cursusje had gestuurd.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 19:21

Wat er ook vooraf aan is gegaan, je mag niet zo een persoon vastpakken punt. Beveiliging erbij roepen en die zorgt er maar voor dat ze eruit gezet worden.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:34

Ik ben ook al meer dan eens erg onbeschoft behandeld door jumbo personeel hier,ik ga er dan ook nooit heen.

Tuurlijk weet je niet wat er gebeurd is maar als je in een winkel werkt behoor je je zelfbeheersing te kunnen behouden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:40

_O- Hij zegt 'a sukkel!!'

Scholieren zijn wel vaker vervelend, jatten dingen of gaan er lang rondhangen. Ken veel winkels die een soort 'scholierenbeleid' hebben. Iedereen een mandje, afrekenen bij aparte kassa en zag eigenlijk altijd wel iemand rondlopen de scholieren in de gaten houden.

Ik weet hoe ze vervelend kunnen doen en kan die man dan ook wel begrijpen.. Wat hij doet hoort eigenlijk niet, maarja, emoties he!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 12:56

Best wel een enge gedachte. Dat je overal gefilmd kan worden. Dat jouw slechtste werkdag zomaar even het internet rond kan gaan. Dat je dus altijd en overal moeite moet doen om ratio boven emotie te laten zien. En dat je voor slecht gedrag niet alleen op de vingers getikt kan worden door je overste, maar praktisch door heel de wereld, door YouTube, door Facebook.

Het is misschien omdat ik volop in de dystopische literatuur zit momenteel (ik ben 1984 van Orwell aan het lezen), dat ik er gevoeliger voor ben, maar...dit komt zo schrikbarend dicht in de buurt.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:01

Nou volgens mij is dit meer en kwestie van iemand die ergens tekort komt en nu maar zo'n frustratie uit. Belachelijk wat die man doet, werkelijk waar. En maar goed dat dit gefilmd is, want wat wordt er anders aan gedaan? Het woord van de scholieren tegen de manager.
Het ergste vind ik nog dat er een andere medewerker bij staat maar niks doet.
En ik vind het héél knap dat die jongen er zelf voor kiest weg te gaan en erg rustig blijft ondanks de situatie!

Wat er ook aan het filmpje vooraf gegaan is, dit is absoluut niet de manier om om te gaan met je klanten. Nooit.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:54

Er zou inderdaad wel wat aan vooraf gegaan zijn, maar die medewerkers gedragen zich ronduit belachelijk. Ik vind dat de jongen in het film erg netjes en rustig blijft, bravo daar voor.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:02

Ik vind het best lastig te beoordelen omdat je niet ziet wat er aan vooraf is gegaan. Het is verreweg van klantvriendelijk en in mijn ogen ook niet de manier om klanten te benaderen, hoe vervelend ze ook zijn. Ik vind het erg netjes dat deze jongen zo rustig blijft onder de situatie en zich ook nog netjes blijft gedragen.

Overigens denk ik dat één van de vrienden van deze jongen dit aan het filmen is, wel raar dat er geen enkele medewerker de manager bij de jongen vandaan haalt. Dat zou mijn eerste reactie zijn namelijk..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:13

Ik vind het juist goed dat dit gefilmd is, is toch niet meer normaal. Als er niet gefilmd is dan wordt het vaak afgedaan als een wellens niettes spel.
Nu juist door deze beelden wordt die vent geconfronteerd met zijn gedrag.
Ik schrik vooral van de manier hoe die vent die jongen vast pakt op een gegeven moment. Ik hoop van harte dat hij ontslagen is. En dat de overige medewerkers erop worden aangesproken als 1 van de personeelsleden zo reageert wat ze dan moeten doen.

Netjes van die jongen dat hij zo rustig blijft!!!!!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:17

AaronYve schreef:
Ik vind het juist goed dat dit gefilmd is, is toch niet meer normaal. Als er niet gefilmd is dan wordt het vaak afgedaan als een wellens niettes spel.
Ik schrik vooral van de manier hoe die vent die jongen vast pakt op een gegeven moment. Ik hoop van harte dat hij ontslagen is. En dat de overige medewerkers erop worden aangesproken als 1 van de personeelsleden zo reageert wat ze dan moeten doen.

Eens, al vind ik het niet netjes dat ze dit op internet gezet hebben. Beter was geweest als ze ermee naar het beheer van de Jumbo gingen zodat het bij de wortel aangepakt kon worden. Ik schrik ook van de agressieve houding van de man. :\

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:26

Ontslagen? Echt waar?
Misschien wel 10-20 jaar van excellente verdienste weggevaagd door 1 foute beslissing? Door 1 moment waarop je je beheersing verliest?

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:34

AaronYve schreef:

Netjes dat hij zo rustig blijft ? Goed dat het is gefilmd ?

Waarschijnlijk is dit gefilmd door een van de vrienden van de jongen. Die natuurlijk pas filmen als er iets bij hun word gedaan. Ik kan me het héél goed voorstellen dat het vervelende pestjongens zijn die heel de tijd hebben geklierd. En ja, op een gegeven moment wordt het dan te veel.
De supermarktmanager heeft zeker niet juist gehandeld. Maar het is jammer dat je het nu maar van 1 kant ziet.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:27

Ja goed dat dit gefilmd is en netjes van die jongen dat hij zo rustig blijft.
En idd ik hoop dat die man ontslagen wordt, zo gedraag je je niet wat er ook aan vooraf is gegaan. Die man lijkt nu de onhandelbare puber en die jongen is verder super netjes op dat moment.

Eens met Hannah41, naar de jumbo gaan hiermee was beter geweest