wie is er nog meer actief binnen de scouting hier op bokt? Ik heb zelf een paar jaar op scouting gezeten, maar ik vond de groep verschrikkelijk
Een paar jaar niks met scouting te maken willen hebben en nu, sinds mijn moeder actief werd bij een andere groep, wou ik ook wel weer wat doen. Nu wordt ik bever leiding
Vandaag voor het eerst wezen kijken (kende de groep al wel) en het was een gezellige groep en voel me er helemaal welkom
Dus, wie doen er nog meer iets binnen de scouting?
Ik kon geen ander, actief topic vinden!

Maar helaas niet in de buurt 
)

Binnen een jaar werd ik daar de akela
Dat heb ik een paar jaar gedaan, was ook lid van de stam. Ging als vrouwelijke leiding ook mee op kamp met de scouts (daar hadden we geen vrouwelijke leiding, dus was ik het bokje
) Later ben ik naar de dolfijnen gegaan (waterscouts leeftijd 7/11 jaar) Door mijn ziekte ben ik daar mee opgehouden en ben nu plusscout, wel lid van scouting, maar niet gebonden aan een groep.
Japan is alleen al duurder qua deelnemersgeld (€250 meer dan de vorige keer), maar vooral de reis erheen is duurder. Aangezien ik als IST-er (medewerker) ga moet ik die zelf regelen, dus die kosten komen er ook nog bij. Maar in totaal voor een 'vakantie' van 3 weken naar Azie komt het bedrag wel aardig overeen.
daar was ik nooit zo van.
Maar die hier genoemd worden zijn ook leuk