Ik zat weer een beetje een blog te lezen wat ik zowat elke vrijdag even doe voor ik ga slapen. Vandaag kwam ik deze tegen en ben er echt tevreden over. Deze jongen schrijft zijn gevoel op en ik vind het erg leuk om te lezen. Ook omdat het soms tekst is zoals ik me voel ik volg het blog:) en blijf hem in de gaten houden. Hier een linkje voor jullie
En de award voor de meeste spelfouten in één stukje tekst gaat naar...
Allemachtig.
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-14 00:16
BaileyMix schreef:
En de award voor de meeste spelfouten in één stukje tekst gaat naar...
Allemachtig.
wie ik of hij we hebben allebij Dyslexie (heb hem net aangesproken blijkt bevriend te zijn met me beste vriend zo kwam ik er achter)
BaileyMix
Geplaatst: 12-04-14 00:23
Hij. En naar dat hij 'lijdt' aan dyslexie, maar de mensen die ik ken met dyslexie (en dat zijn er veel!) maken bij lange na niet zo veel van dit soort fouten. 700x 'me' in plaats van 'mijn' en 'enigste' en meer van dat soort fraais in zijn andere stukjes. Lijkt mij vooral dat als je een openbaar blog hebt dat je even na leest. Over d/t/dt spelfouten en letters vergeten zal ik dan maar niets zeggen want dat ís lastig met dyslexie. Het is echter geen excuus om zoveel spelfouten te maken.
Heel eerlijk? Ik erger mij een beetje aan het in-zichzelf-gekeerde. Dingen als laat mij met rust, help mij nou, waarom doen mensen ditdatzuszo... daar kan ik niet zo goed tegen. Ik zou hem willen zeggen 'ga dat dan vertellen tegen die mensen irl die maken dat je je zo rot voelt, verschuil je niet achter een schermpje/blog' Ik vind het een hoop gejammer om dingen dat hij zelf kan veranderen, sorry.