Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
C_estmoi schreef:ik denk dat ts bedoelt dat voor veel woningen eisen worden gesteld als 'maandsalaris 4x bruto huur' en dat ze daarom geen woning kan krijgen, terwijl het betalen van de huur in principe geen enkel probleem is
C_estmoi schreef:ik denk dat ts bedoelt dat voor veel woningen eisen worden gesteld als 'maandsalaris 4x bruto huur' en dat ze daarom geen woning kan krijgen, terwijl het betalen van de huur in principe geen enkel probleem is
Storm schreef:Particulier huren hoeft niet zo gek duur te zijn, helemaal niet buiten de steden in Noord-oost Nederland.
Mijn man en ik zijn ook eerst particulier gaan huren voordat we gingen kopen. Ik heb toen een nette advertentie op Marktplaats gezet en binnen een week had ik de keuze uit meerdere huizen. Die huizen waren vooral van mensen die noodgedwongen gingen verhuren omdat ze het huis niet konden verkopen. De prijzen vielen ons heel erg mee.
Succes!
zijn ook huizen die door slechte huizenmarkt leeg staan en de eigenaar het graag wil verhuren of iemand anders die huizen bezit voor de verhuur die het leest.
zet gewoon nog eens een advertentie (en zet het ook op Facebook en laat mensen het delen), laat alle kennissen weten dat jullie wat zoeken en/of loop bij een makelaar naar binnen.
maar relatief goedkoop gezien locatie en ruimte) kunnen kopen op 1 salaris namelijk.