Deze week aangemeld via studielink en het is Hippische bedrijfskunde in Dronten geworden!
Nu ben ik heel benieuwd, wie gaan er nog meer?! =)
1 probleem, eerst nog slagen voor mijn vwo diploma dit jaar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ga je ook op de campus wonen?
Als het goed is heb ik dan namelijk weer een paard en dus ook tijd nodig om te trainen en wedstrijden en dan is thuis wonen en thuis paard makkelijkste. 

(Edit; in je profiel gespiekt, zag een foto van de manege in Mariënheem, daar had ik ook vaak wedstrijd! En zie dat jij Sunshine hebt gereden? Die pony kwam met andere ruiters bij ons op de ponyclub.
ken ook degene die haar nu heeft.)

(als ik de studenten kan geloven iig)
wel apart dat je dan al bent aangenomen, want in de mail stond toch dat ze op basis van die studiekeuzecheck advies zouden geven? Waarschijnlijk ben je altijd vrij te gaan zowel met negatief advies..

handig ook dat je dichtbij woont, ideaal met combi sport en studie.

U2andI schreef:Hallo dames!
Ik ga dit jaar niet beginnen maar ben als jullie er zijn 3de jaars, wij als 3de jaars zijn vanaf volgende week opgeleid om jullie te begeleiden vanaf de inschrijving tot het einde van periode 1. Wellicht dat een aantal van jullie al bericht heeft gehad van 1 van mijn mede studenten en anders zal dat snel komen. Iedere nieuwe student word aan een derde jaars gekoppeld waaraan je alles kunt vragen om jullie wegwijs te maken op school.
Mochten jullie nu al vragen hebben, je kunt mij alles vragen en dan zal ik daar proberen op te antwoorden.
Ik ben Sanne, nu 19 jaar en woon in Ermelo
Voor ik naar Dronten kwam heb ik HAVO gedaan en 1 jaar PABO.
Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven wonen omdat de afstand voor mij prima bereisbaar is en ik het fijner vond mijn paard thuis te houden en ik mezelf goed genoeg ken dat ik weet dat er van schoolwerk niks komt op de campus
Ik zag al wat mensen die twijfelde aan de tijd voor je paard, ik red het prima en dan reis ik op een dag 2x een half uur van huis-school. Ik moet zeggen dat het eerste jaar mij gemakkelijk afging en ik daar niet al te veel voor heb hoeven doen, nu het tweede jaar is wat zwaarder maar ik kan nog steeds 5-6 dagen in de week 2 uur per dag aan mijn paard besteden.
Nou mochten er vragen zijn, ik hoor het wel!
_FD schreef:Ik ga geen hippische bedrijfskunde doen maar dier en gezondheidszorg. Ga wel op de campus wonen en paard gaat mee en gaat op de stal van school staan. Ook ga ik bij de studentenvereningnog meer van jullie ??
Vriendin van mij gaat wel hippische bedrijfskunde studeren
danienappy schreef:_FD schreef:Ik ga geen hippische bedrijfskunde doen maar dier en gezondheidszorg. Ga wel op de campus wonen en paard gaat mee en gaat op de stal van school staan. Ook ga ik bij de studentenvereningnog meer van jullie ??
Vriendin van mij gaat wel hippische bedrijfskunde studeren
Hé leuk, ik ga ook dier en gezondheidszorg doen én op de campus wonen.
xIirtJj schreef:U2andI schreef:Hallo dames!
Ik ga dit jaar niet beginnen maar ben als jullie er zijn 3de jaars, wij als 3de jaars zijn vanaf volgende week opgeleid om jullie te begeleiden vanaf de inschrijving tot het einde van periode 1. Wellicht dat een aantal van jullie al bericht heeft gehad van 1 van mijn mede studenten en anders zal dat snel komen. Iedere nieuwe student word aan een derde jaars gekoppeld waaraan je alles kunt vragen om jullie wegwijs te maken op school.
Mochten jullie nu al vragen hebben, je kunt mij alles vragen en dan zal ik daar proberen op te antwoorden.
Ik ben Sanne, nu 19 jaar en woon in Ermelo
Voor ik naar Dronten kwam heb ik HAVO gedaan en 1 jaar PABO.
Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven wonen omdat de afstand voor mij prima bereisbaar is en ik het fijner vond mijn paard thuis te houden en ik mezelf goed genoeg ken dat ik weet dat er van schoolwerk niks komt op de campus
Ik zag al wat mensen die twijfelde aan de tijd voor je paard, ik red het prima en dan reis ik op een dag 2x een half uur van huis-school. Ik moet zeggen dat het eerste jaar mij gemakkelijk afging en ik daar niet al te veel voor heb hoeven doen, nu het tweede jaar is wat zwaarder maar ik kan nog steeds 5-6 dagen in de week 2 uur per dag aan mijn paard besteden.
Nou mochten er vragen zijn, ik hoor het wel!
Het tweede jaar is het zwaarste jaar wat er is. Zeker met die vakken van Ans
ze is nu al bijna 3 weken niet meer aanspreekbaar, en we hebben donderdag een dagje presentaties ala Ans...