Enquête ondernemersplan paardenhouderij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KiimSharon

Enquête ondernemersplan paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 12:57

Hallo :) ,

Zouden jullie mijn enquête willen invullen? Het is voor mijn marktonderzoek voor mijn ondernemersplan. Dit onderzoek bestaat uit 15 vragen duurt ongeveer 5 minuutjes.

link onderzoek:
https://www.survio.com/survey/d/W2X1X6B1E4Q6D9Z6L

Alvast bedankt!

Groetjes, Kim

KiimSharon

Re: Enquête ondernemersplan paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 13:31

Ik zag nog een foutje bij de antwoorden van de vragen. Dit heb ik even gewijzigd!

Lau

Re: Enquête ondernemersplan paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:40

U hebt uw pensionstal het liefst*
Vol pension (alles wordt voor u gedaan, zoals voeren, mesten, buiten zetten, etc.)
Half pension (zelf mesten en buiten zetten)
Geen service (u doet alles zelf en betaald dus alleen voor stalling)

Half pension houd niet altijd zelf buiten zetten in, ik sta ook half pension maar ik hoef alleen te mesten echter wel zelf brok kopen.
Dus daar zou ik nog een toevoeging aan toevoegen iets in de trant van zelf mesten en dan worden ze binnen en buitengezet.
Want niet iedereen heeft tijd om dat zelf te doen, en willen wel zelf de stal controleren en zelf doen om zo in de hand te houden dat hij echt naar wens is.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:42

Volgens mij klopt er nog iets niet! Ik had ingevuld dat ik mijn paard op de wei wil hebben. Dan staat er: ga door naar vraag 7. Er staan geen nummers voor de vragen....... Ik sla de vragen over de stal over en dan moet ik die toch invullen, anders kan ik de enquete niet opsturen?

Ook vind ik de vraag over les onduidelijk: bedoel je les vanuit de stal? Dus dat de eigenaar privéles geeft? Of de mogelijkheid om een eigen instructrice te laten komen?

En de eerste vraag: vind u een pensionstal nodig in de buurt? Bedoel je dan mijn omgeving of omgeving Zuid-Limburg. Als je Zuid-Limburg bedoeld, dan kunnen toch alleen mensen in die omgeving de enquete invullen?

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:43