Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pepper32 schreef:Erg herkenbaar....maar vrees dat het op de meeste bedrijven ook zo gaat dus dat een andere job zoeken misschien even uitstel geeft maar niet zoveel oplost.

Nammie schreef:Als dit nog langer aanhoudt , dan gaat dit fout.
Dat zie je zelf ook wel.
Ik zou een gesprek aan gaan met de bedrijfsarts , en om hulp vragen.
Misschien is er wel een bemiddelingspersoon aangewezen binnen het bedrijf?
Hier niet mee rond blijven lopen , want dat gaat je de kop kosten vrees ik...
Kinke schreef:en als je nou samen met je collega eens aankaart dat zij haar werk niet goed doet? Niet tegen haar maar tegen haar leidinggevende.
ChocoBesnier schreef:Hebben we inderdaad al eens samen besproken.
Probleem is ook dat mijn collega een persoonlijke vriendin is van de kantoorverantwoordelijke.
Zo is mijn collega ook op kantoor gekomen eigenlijk.
Dus ze kan echt geen mes in de rug steken op die manier.
Ook is het echt niet gebuikelijk hier om een stap over te slaan en naar de hoofdzetel te gaan als je een probleem hebt met de kantoorverantwoordelijke.
Wordt gewoon niet geapprecieerd, en deze die het wel hebben gedaan, werken sindsdien niet meer voor het bedrijf...
inochiyo schreef:ChocoBesnier schreef:Hebben we inderdaad al eens samen besproken.
Probleem is ook dat mijn collega een persoonlijke vriendin is van de kantoorverantwoordelijke.
Zo is mijn collega ook op kantoor gekomen eigenlijk.
Dus ze kan echt geen mes in de rug steken op die manier.
Ook is het echt niet gebuikelijk hier om een stap over te slaan en naar de hoofdzetel te gaan als je een probleem hebt met de kantoorverantwoordelijke.
Wordt gewoon niet geapprecieerd, en deze die het wel hebben gedaan, werken sindsdien niet meer voor het bedrijf...
Juist met dit soort zaken kan een vakbond je goed helpen, ze hebben de nodige contacten + ze kunnen je nadien niet meer buitensmuiten met de reden dat je je werk niet goed doet ofzo, omdat je reeds een dossier hebt liggen bij de vakbond. beetje jezelf indekken, want als je baas je viseert kan je daar weinig aan doen, buiten naar de vakbond gaan.
, staat al meteen in de vacature.