Hallo. Ik wil jullie mening over het aanschaffen van een tablet of ipad. Mijn vriend en ik gaan regelmatig weg en lang reizen daarom zoeken we een tablet of ipad waarmee we kunnen :
skypen spelletjes internet fotos maken videos maken battarij moet minstens 5 uur volhouden
Praktisch alle tablets kunnen doen wat jij opnoemt. En een iPad is ook een tablet.
kally
Geplaatst: 10-04-14 21:26
Heb Samsung tablet en Ipad in huis, beide kunnen hetzelfde....alleen besturing is wat anders... Hoor weleens dat Ipad sneller is maar dat hangt misschien ook wel van het type af.
arabella2000
Geplaatst: 10-04-14 21:28
Een ipad is inderdaad ook een tablet. iets anders om rekening mee te houden: heb je een smartphone en is dit een iphone of een met android?
Als je een iphone hebt zou ik eerder voor de ipad gaan en als je bv een samsung hebt voor een android tablet (zelf heb ik een huawei telefoon en een samsung tablet). Sommige apps kunnen dan onderling werken. Bv als ik een boek op mijn tablet zet staat deze ook meteen op mijn telefoon en omgekeerd
8nnemiek
Geplaatst: 10-04-14 21:33
Een ipad is gewoon wat sneller, betrouwbaarder, gebruiksvriendelijker en degelijker, maar daardoor ook weer wat duurder. Ze hebben een levensduur van ruim 10 uur (iig de air die wij hebben). Heerlijk ding, ik zou geen andere willen Verder kunnen ze allemaal wel wat er op je lijstje staat.. de een iets sneller en beter dan de ander, maar ze kunnen het allemaal
Ik heb een Nexus 7 inch tablet! Ligt fijn in de hand en nog geen probleem mee gehad! Super apparaat!!
Rosie
Geplaatst: 10-04-14 21:38
Ik had een iPad, maar wat een onding. Ik ben het besturingssysteem van Apple helemaal gewend hoor, daar lag het niet aan.. maar ik kon er echt niks mee. Ik heb hem dus verkocht. Ik krijg binnenkort een tablet van Samsung (krijg 'm gratis, dus niet zelf gekocht, anders had ik het niet gedaan) ben benieuwd of dat prettiger werkt!
Blacky94
Geplaatst: 10-04-14 21:46
Het ligt er maar net aan wat je wil en belangrijk vindt.. Ik heb zelf een Note 10.1 (en een Samsung S3, binnenkort S5) en heb ook getwijfeld tussen een Samsung en een Ipad. Kwa prijs maakten ze niet zoveel uit maar ik ben ondanks dat de ipad sneller was en een beter scherm heeft toch voor de Samsung gegaan. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zoveel met het besturingssysteem van apple heb maar de belangrijkste redenen voor mij om voor een Android te gaan was oa dat je het geheugen uit kan breiden en ik anders met een ipad zat waar ik moest betalen voor apps die ik gratis op mijn telefoon had staan. En idd met bijv ebooks, als je inlogt met hetzelfde account op beide apparaten dat je het op beide apparaten hebt staan. Daarnaast heb ik utorrent/bittorrent op mijn tablet waardoor ik films ed op mijn tablet kan downloaden wat bijv niet op een iPhone/ipad kan
Babsiej
Geplaatst: 11-04-14 11:12
Hier alles apple..
Macbook, iphone 5, ipad 2 en ipad air..
niet zo moeilijk te gokken dus wat ik zou aanraden