Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LizMD schreef:Pakket was inderdaad niet verzekerd. Overigens ben ik de verzender en inderdaad 'gewoon' een consument.
Hele verhaal is raar. Pakket tegelijk met twee andere pakketten verzonden. De vermiste naar het huisadres, andere twee naar een ander servicepunt. 3 april pakbon gemaakt+geprint en daarna naar DHL punt gereden en ingeleverd. Pakketjes gescand en ook een bewijs gekregen gedateerd op de derde.
De twee pakketjes die naar de andere servicepunten gingen bleken later bij controle van t&t op 4 april ingescand te zijn (dus dag later dan mijn bewijs?) en de 5e richting distributiecentrum gegaan. Hier is tot 8e niets meer mee gebeurd, totdat ik die dag om 17.00 een melding maakte en om 19.00 de molen ineens weer ging draaien. Deze zijn uiteindelijk gister afgeleverd.
Pakketje waar het nu om gaat is volgens t&t überhaupt nooit aangemeld bij het servicepunt, terwijl ik daar dus wel een bewijs voor heb.
Toevoeging: Koper/ontvanger heeft zelf gekozen voor verzending via DHL.

LizMD schreef:Ik ben verzender en er inderdaad al vanaf maandag mee bezig. Ware het niet, dat ik veel eerder dit topic aan had moeten maken. Hij is boven water
Door opmerking van Sammie toch nog even naar servicepunt gebeld en daar lag ie inderdaad, braaf te wachten totdat ie opgehaald ging worden. Alleen moest ie juist weg daar