Outlook probleempje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DJZ
Blogger

Outlook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 02:48

Het is al laat, maar toch plaats ik deze vraag, want Outlook is ook niet echt slim bezig := :

Eerst even een situatie uitleg:

Wanneer ik me inlog, krijg ik zo'n melding van: "misschien zijn wij overbeschermend, maar we moeten controleren of je een beveiligingscode kunt ontvangen voor het geval je ooit de toegang tot dit account verliest."
Dan krijg je een balkje eronder met: "waarnaar moeten we de code verzenden". Kan ik kiezen uit mijn mail adres òf 'deze heb ik niet meer'.... dus dan selecteer ik mijn mailadres... Druk ik op volgende, moet ik een code invoeren die naar dat mail adres is gestuurd....

Dan komt nu mijn vraag: HOE KAN IK DE CODE BEKIJKEN, WANNEER IK ME NIET IN KAN LOGGEN OP MIJN ACCOUNT ????????????????? |o |o |o -:(- -:(- -:(- :\ :\ :\ :\ 8)7 8)7 8)7 :x :x :x

Hebben meer mensen hier last van (gehad) ??

isawessels00

Re: Outlook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 03:00

Dat is echt stom...kan je niet op wachtwoord vergeten klikken? Of een nieuw emailadres aanmaken om die code mee te ontvangen? Of iemand anders vragen?

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 03:06

Ik heb nog een ander mail adres, welke ik heel sporadisch anoniem gebruik, maar daar ontvang ik geen code op. Heb het ook al geprobeerd om via een sms een code te ontvangen, echter krijg ik geen sms.... ik kan nog proberen wachtwoord vergeten te doen.... Wordt er echt moedeloos van......

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 03:17

Wanneer ik in het balkje "deze heb ik niet meer" selecteer, krijg ik de volgende melding:
"Heb jee een code voor accountherstel? Als je een code voor herstel hebt, voer je deze nu in. Als je geen code hebt, klik je op Nee "

Vervolgens klik ik op Nee, want ik heb nog steeds geen code gezien en dan kom ik op het volgende schermpje:
"Om veiligheidsredenen duurt het vervangen van je beveiligingsgegevens 30 dagen
Je kunt je account op de normale wijze blijven gebruiken:

Je hebt gewoon toegang tot je e-mail, Skype, OneDrive en apparaten.
Alleen acties waarvoor beveiligingsgegevens nodig zijn (zoals het controleren van je factureringsgegevens), zijn niet beschikbaar.
Tijdens deze periode moet je mogelijk af en toe bevestigen dat je deze wijzigingen hebt aangevraagd.
De wachtperiode maakt het moeilijker voor iemand anders om je account over te nemen met een gestolen wachtwoord. "

Klik ik op volgende, krijg ik weer:

'Waar kunnen we contact met je opnemen?
Voer een e-mailadres in dat momenteel niet is gekoppeld aan je Microsoft-account. We sturen een beveiligingscode naar dit e-mailadres om het proces te starten en te bevestigen dat je toegang hebt tot dit adres. Nadat het proces is voltooid, wordt dit e-mailadres toegevoegd aan de beveiligingsgegevens van je account '....... En dan kan ik niet meer verder, want ik moet op volgende of op annuleren klikken. Bij volgende kom ik niet verder, want ik moet in het lege veld een code invoeren en als ik op annuleren klik, dan begint het gez..k weer van vooraf aan....... GGGRRRRRRR

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 03:36

AAAH dat is echt irritand...ik zou wel willen helpen? willen maar hoe? XD

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 03:58

Ben nog steeds aan het puzzelen. Ik had nog een mailadres, deze was wel gekoppeld aan mijn gebruikelijke account, maar als ik me daarop wilde aanmelden, bestond ineens dat account niet meer... heb ik hm opnieuw aangemaakt, krijg ik als nog geen code of wat dan ook.. heb mijn wachtwoord gewijzigd, mijn telefoonnummer toegevoegd, inmiddels daarop een sms ontvangen, maar ik kan nog steeds niet in mijn postvak in komen.................

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 23:31

Hier hetzelfde probleem. Ik kan ook niet zo via m'n email binnenkomen.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-14 23:42

Bij mij is het inmiddels opgelost en wel door het volgende te doen:

het 2de mail adres die verbonden was met mijn gewone mailadres heb ik eruit gegooid. Om te checken of ik er niet op kon komen, geprobeerd in te loggen en dit ging idd niet meer. Toen dit adres weer aangemaakt. Ingelogd en weer uitgelogd. Daarna weer gaan inloggen op mijn normale account. Daar de code laten sturen naar het net weer aangemaakte mailadres (snap je het nog?? :)) ) Op het 2de adres ingelogd, code opgeschreven want knippen en plakken deed ie niet. Daar weer uitgelogd en opnieuw proberen in te loggen. Kon ik eindelijk de code invoeren en toen was het gez**k met dat account afgelopen... Maar je begrijpt natuurlijk dat het met het 2de account ook zo moest en daar heb ik mijn anonieme account voor gebruikt :D

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 10:28

Bij mij is het inmiddels ook al gelukt, ik heb het via Gmail gedaan.