Originele thuis-dates: wie nog?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Originele thuis-dates: wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:36

Ja, vage titel misschien...

Een relatie kan zo duur zijn... Lekker uit eten, naar de film, wat gaan drinken met de rest van de vriendengroep. Eerlijk gezegd ging het geld toen ik single was een héel stuk minder snel de deur uit. Vriendlief is ook nog studerende, dus beslissen we vaak om simpel 'thuis' te blijven (wonen beide nog bij de ouders). Maar vaak komen we niet verder dan met wat snacks op schoot een filmpje kijken. En nu we ook door onze lading films raken wordt het toch tijd voor een frisse wind :+

Nou ben ik toch gaan googlen/YouTuben naar nog leuke ideetjes voor thuis. Zelf zijn wel het soort personen die niet alles even serieus nemen, en we zijn natuurlijk ook wel erg jong (17 en 18) dus de soort 'kinderachtige' dingen lijken me wel heel erg leuk eerlijk gezegd :D

Hier een paar voorbeelden:
- Not My Arms Challenge: elkaars armen spelen en zo make-up doen of elkaars gezicht verven. http://www.youtube.com/watch?v=s7khbpqDfLg
- Best Friend/Boyfriend Challenge: om te kijken hoe goed je elkaar werkelijk kent http://www.youtube.com/watch?v=agrWjVjf8gA
- Extreme Twister met verf, misschien best iets voor tijdens de zomer, wordt anders wel een smeerboeltje binnen :D http://www.youtube.com/watch?v=_8MncmWAnG0
- Soort bunker of fort van kussens en zo gezellig een filmpje kijken
- Gezellig samen koken! En dat kan variëren van spaghetti tot een slaatje tot cupcakes oid.
- Wandelen! We hebben beide honden dus dat doen we sowieso vaak
- Gezelschapsspelletjes! Lach je rijk, levensweg, scrabble, cluedo, pictionary. Zo simpel maar zo fijn!

Nou ben ik natuurlijk benieuwd of er bokkers ervaring hebben met bovenstaande ideeën, of nog extra dates om mijn lijst aan te vullen? Shoot! :-)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:40

Naakt twister <<)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:42

Celiien schreef:
Naakt twister <<)

Bij hun ouders thuis? :')

In de zomer; kampvuurtje maken, smores, appeltjes poffen en alsof het fris wordt gezellig samen onder eenn deken kruipen. :))

billionache

Re: Originele thuis-dates: wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:44

Ja inderdaad, m'n moeder zal maar binnenkomen zonder kloppen _O-

Leuk ideetje Kaitlyn, zeker voor 's zomers! Erg gezellig!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:58

Ja is erg leuk! Bij voorkeur op een heldere avond, mooi onder de sterrenhemel! Drankje erbij, heerlijk!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:59

Had de leeftijd niet gezien _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:01

Nouja, leeftijd maakt niet uit (17 en 18) maar dat ze beiden nog thuis wonen maakt het idee wat lastiger. Striptwister is overigens wel erg leuk TS. Misschien een idee als zijn of jou ouders een keer met vakantie zijn? :P

Wel spannender overigens _O-

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:02

Heel veel fijne dingen hoeven niet extra te kosten. Samen koken, taart bakken, tuinieren, sporten, skaten, wandelen, naar het strand, vliegeren, spelletjes doen, zonsondergang kijken, enz....

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 00:06

Of naakt Twister combineren met de verf <<) lekker kliederen! Maar inderdaad wel als ouders niet thuis zijn :+

@TurdusMerula : precies, dat soort dingen :j

kejen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:11

Picknicken! Lekker als het weer een beetje warm wordt. En dat combineren met de onsondergang.
Ik heb laatst pannekoeken gebakken en dat meegenomen met plastic bordjes en bestek! Dan kan je allea weggooien als je klaar bent. Maar kan ook met lekkere aardbeien en slagroom bijvoorbeeld.

Heeft een van jullie een scooter? Een lekker tochtje en ergens een ijsje halen is ook leuk!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 01:02

In de natuur gaan stappen met rugzak, pic nic met glaasje appelsap, en meer indien affiniteit ;) laat me weten waar jullie heengaan. Dan laat ik daar alvast mijn honden niet los :o

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 10:24

Picknicken is inderdaad erg leuk! Hebben we al een keertje gedaan. Helaas niet heel mooie locaties hier in de omgeving en het weer laat het niet altijd toe. Maar leuk idee!
We hebben beide geen scooter. Ik ben net gestart met autorijden maar gaat ook ff duren voor ik m'n rijbewijs heb :D

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 15:13

ik moet lachen om die twister haha, zal het eens voorstellen aan mn vriend:P.
Misschien is wat bakken wel gezellig

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 15:16

body paint?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 15:19

Ik less ook even mee :)
Wij komen ook niet verder dan de standaard uitjes :o

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 15:23

Bij ons is kaasfonduen echt een succes. Lekker zelf maken dus de kaas moet geraspt etc en kan lekker 'tranquillo' opgegeten worden. Lekker flesje wijn erbij en je bent zo een poosje zoet :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 15:32

Body paint lijkt me ook wel leuk! Kwam bij de 'Not My Arms Challenge' ook deze tegen: http://www.youtube.com/watch?v=iN-ciEkviRo

Kaas-fondue geen ervaringen mee! Ben wel niet iemand die veel kaas lust... De standaard jonge kaas op brood wel, of geraspte kaas op m'n spaghetti maar daar houdt het op. Geitenkaas bijvoorbeeld vind ik vreselijk :=

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 16:10

- lekker met de hond wandelen. Pak de auto en ga naar een groot bos, park of strand;
- samen een stukje fietsen door mooie gebieden;
- een middagje wat koken en maken;
- rondje in de auto rijden (en eventueel naar een terrasje);
- ergens wat drinken;
- gezellig de stad in en winkels kijken (kopen hoeft niet).

Dat doe ik meestal met mijn vriend. Wij zijn niet echt types dat binnen kunnen zitten en kijkend naar een film. Vind het heerlijk om weg te gaan overdag, ook al zijn het maar simpele dingen. Het scheelt misschien ook wel dat wij een afstand relatie hebben (in Nederland) dus als hij hier is, dan is bijna alles ''nieuw'' voor hem. Andersom ook: als ik daar ben, vind ik alles leuk om te doen ! Simpelweg omdat het daar weer heel anders voor mij is en ik mijn ogen uit kijk.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:22

Wat een vriendin me een keer vertelde: YouTube tutorials over acrobatie of dansen opzoeken en lekker samen uitproberen!

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 19:08

Massages geven! Werkt aaaaaaaltijd :)