Reclame Sensodyne, WAAROM!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Reclame Sensodyne, WAAROM!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 22:29

Ik zit me echt al eeuwen af te vragen, WAAROM :')

De reclames van Sensodyne, wie kent ze niet... Naast het hoog irritante gehalte van de 'autoritaire' persoon die zijn of haar wijsheid over de tandpasta deelt, zit er nog iets aan de reclame dat echt het slechtste in me naar boven haalt... En dat is dat de reclame schuin wordt gefilmd.

Heeft iemand, alsjeblieft iemand, de verklaring WAAROM ze dit in godsnaam zo filmen!? Ik krijg er namelijk echt autistische trekjes van als die reclame opkomt...

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Reclame Sensodyne, WAAROM!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:30

Hoe meer het irriteert hoe beter het blijft hangen :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:30

Negatieve aandacht is ook aandacht?

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:32

Ik koop zoiets dus absoluut niet dan.. Dan denk ik persoonlijk; stik maar in je troep met je rotreclames.. En dan koop ik tandpasta van Zendium.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:34

Alles beter dan het getuf in de wasbak met dat 'bloederige' schuim... Brrrr

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:53

Ook zo vreselijk ja, tandproducten-reclames zijn echt the worst :') Maar wáárom zouden ze nou niet gewoon met een STILLE RECHTE camera filmen? Om de monotome preek toch iets levendiger te maken?

xBostonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:05

ik erger me meer aan die vrouw van die hoestpastilles. Gelukkig hebben ze dat stukje ertussenuit geknipt dat ze haar tong uitsteekt met die pastille erop. Nu heb ik ze al heel lang niet meer voorbij zien komen. Blijkbaar was ik niet de enige die haar irritant vond :D

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:07

Tandenreclames zijn inderdaad echt verschrikkelijk. Net als met die reclame van Listerine, 'als je alleen je tanden poetst doe je eigenlijk half werk', ja ze gebruiken ook geen tandpasta in die reclame, dan kan je net zo goed met je nagel over je tand krassen en zeggen schoon.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:11

vuurneon schreef:
Alles beter dan het getuf in de wasbak met dat 'bloederige' schuim... Brrrr

Bah ja! Ik weet niet eens van welk merk die reclame is.. Maar ik krijg kippenvel door dat harde poetsgeluid!

TS ik weet alleen niet wat ik erger vind, de saaie schuin-gefilmde reclames of die waar mensen de tandpasta moeten uitproberen en dan zogenaamd heel spontaan de tandpasta aanbidden.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 10:09

Hahaha die van de 'bloederige tuf' is parodontax!
Daar poetste ik gelukkig voor de reclame al mee (en m'n tandvlees bloedt inderdaad nooit :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 10:11

xBostonx schreef:
ik erger me meer aan die vrouw van die hoestpastilles. Gelukkig hebben ze dat stukje ertussenuit geknipt dat ze haar tong uitsteekt met die pastille erop. Nu heb ik ze al heel lang niet meer voorbij zien komen. Blijkbaar was ik niet de enige die haar irritant vond :D
Jaaaaa, gewoon alles aan die reclame is verkeerd. _O-

JessicaOlga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 13:43

haha mooi om te lezen hoe iedereen zich hier kan ergeren aan reclame. Ik bemerk me op dit soort momenten dat ik helemaal nooit oplet wat er voorbij komt bij de reclame. Ik zap altijd lekker weg of gooi de cd aan als ik in de auto zit en er radio reclame is. Misschien een tip ;)

Harmonie6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:31

Is het jullie ook opgevallen die reclame helemaal scheef opgenomen is? alsof er een pootje van de camera lam was en hij weggezakt is.
Hele opname is scheef, zo raar en irri.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:42

Als ik de goede heb gezien, (moest m zoeken op youtube) is t wel een schattig tandartsje. :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:45

Omdat dit topic niet voldoet aan de regels van NM zal ik m verplaatsen naar LZP.

NM >> LZP

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 23:25

Harmonie6 schreef:
Is het jullie ook opgevallen die reclame helemaal scheef opgenomen is? alsof er een pootje van de camera lam was en hij weggezakt is.
Hele opname is scheef, zo raar en irri.

Daar gaat heel mijn openingspost over :') En ik vraag me nog steeds af waarom, lig er bijna wakker van :')

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 23:47

Ik snap je frustratie! Maar tegelijkertijd moet ik eigenlijk altijd lachen door de reclame en hoe die mensen het overbrengen, zo knullig!

Blijkbaar is dit trouwens hun marketingstrategie... Als je zoekt op sensodyne commercial kom je allemaal Engelse reclames tegen die precies hetzelfde zijn.. Waarom? Ik zou t echt niet weten! (M'n moeder ook niet, en die maakt tv commercials en dergelijke..)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 23:55

Ik denk altijd dat ze het doen om het nonchalant te laten lijken: net of je zelf bij de deskundige tandarts/mondhygiëniste in de praktijk bent. Dus wel een 'prof' aan het woord laten maar de opname wat amateuristisch, zodat de klant er een ander gevoel bij krijgt dan in een steriele studio met perfect licht, goed cameramerk en een BNer (Quinty Trustfull, Oral-B ??)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 11:03

Jaaa zoooo erg!! Je filmt het met een peperdure camera, je houd em scheef en zorgt ervoor dat de kleurcorrectie zo amateuristisch overkomt als mogelijk is... Ik begrijp er niets van het is FAKKIN' irritant!!

Zo... het is er maar weer uit... :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 19:14

_O- _O- Eindelijk mensen die me begrijpen, dit doet me zo goed om te lezen dat ik niet de enige neuroot ben hahaha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:17

Zodat het minder reclame achtig lijkt zegmaar? Zodat het meer lijkt dat tandartsen enzo echt tevreden zijn en niet reclame voor tv maken :+

Vind het ook schijtirritant trouwens _O-

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:21

wat ik minstens zo erg vind zijn overgesproken reclame's :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:26

Ik vind die reclame van die afwastabletten net zo erg :') Verschrikkelijk geacteerd. 'En wie dit nog wil hebben, mag het komen halen'.. Brrrr!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:29

Ik vind de monotone toon minstens zo erg :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:35

Ik ken m niet, wij kijken eigenlijk nooit reclame. Interactieve tv, we beginnen gewoon een kwartier later met kijken en spoelen dan alle reclames door :')