Ik vraag me af of de verzekering me nog een keer zal helpen... hier mijn verhaal:
Een maand geleden waren we gezellig aan het BBQ'en op stal toen ik mijn Iphone op het tafelkleed neerlegde, echter was het papieren kleed veel groter dan de tafel dus KLETS, daar ging hij... Op de stenen vloer, HELEMAAL kapot. Ik kon wel huilen, maargoed ik ben verzekerd dus niks aan de hand! Volgende dag naar de verzekering en binnen een paar dagen had ik een nieuwe Iphone
... Oh ik was zo blij!Tot gisteren ......
(Even kleine intro zodat jullie weten waarom ik sowieso al NOT HAPPY was)
Ik had springles en het was een groot drama, mevrouw wou alleen maar keihard galopperen en overal overheen springen alsof de hindernissen op 2 meter stonden dus na 30 minuten gevochten te hebben was ik het zat, maar dan ook echt zat.. Na mijn laatste sprong hebben we 5 rondjes door de bak gescheurd en heb ik mijn handen helemaal opengehaald met het remmen want ze kwam gewoon niet terug.. Toen ik na een tijdje in de andere bak rijden weer met twee benen op de grond stond was ik behoorlijk van slag, vooral omdat ik zo kwaad was en me zo machteloos voelde omdat ze zo gigantisch met me aan de kletter ging.
Anyway ik ging even ergens mijn handen wassen want ik had er goed veel last van (nu dikke vette open blaren) en mijn boze bui uithuilen.. Toen ik eindelijk weer een beetje op adem was gebeurde het ondenkbare... Ik liep naar buiten en ja hoor... daar ging hij weer... ik liet hem gewoon HUP uit mijn handen vallen..... kapot, weeeeer kapot
.. Hoe DOM kan je zijn... ik was er helemaal niet bij met mijn hoofd en liet hem gewoon uit mijn handen vallen
... Een gigantische pechdag dus gisteren
..Nu is mijn vraag.. denken jullie dat ik weer naar de verzekering moet stappen? Ik betaal best veel geld voor mijn verzekering (45 euro in 3 maanden) en ik moest vorige keer ook al 50 euro bijbetalen (heb in zonder moeite gedaan, eigen domme schuld). Maar in principe zouden ze me toch gewoon weer moeten helpen?
Ik heb nergens kunnen vinden dat je maar zoveel claims mag indienen, alleen dat je wel een eigen risico moet betalen.
Uiteraard vind ik het gigantisch gênant op terug te gaan maargoed.. Ik betaal er wel voor en elke keer als ik mijn telefoon zie baal ik weer als een stekker
..Misschien is er iemand hier op bokt die me een advies kan geven? Wel of niet terug gaan en hoe groot is de kans dat ze me net als vorige keer gewoon netjes helpen?
. Vorige keer hebben ze me wel heel goed geholpen maar ik schaam me dood! Dankjewel voor je reactie!
.