Ik ga beginnen aan vavo vbmo tl ,maar nu gelooft mijn aankomende mentoor niet dat ik het niveau aan kan. Dus ben ik uit mezelf begonnen aan een examen op examenblad.nl. nu heb ik alleen nergends uitleg over gehad maar wil het wel maken. Dus is mijn vraag of jullie mij mischien zouden kunnen helpen met wat uitleg
Het is huiswerk hihi Ik zie dat ik het verkeerd heb geschreven want ik heb het over het tijdvak 1 terwijl ik tijdvak 2 bedoel De antwoorden van het examen van vorig jaar kan ik gewoon opzoeken maar ik wil het zelf uitrekenen alleen heb ik hier geen uitleg voor en kan het ook niet vinden op internet.
(Het is een examen van vorig jaar en alle vorige examens staan online)
Maar wat begrijp je dan niet? Helemaal niets? Het gaat namelijk niet de hele tijd over dezelfde dingen...
Misschien verstandig om de uitwerkingen er bij te pakken en te kijken of je het begrijpt, dan kun je daarna een ander examen maken waarbij je het zelf kunt doen.
Jep ik heb de antwoorden gevonden en nu snap ik het wel. De berekening staat er gelukkig bij.
Joelle1996
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-14 23:44
Celiien schreef:
Huiswerk topics zijn niet toegestaan. Ik tem
Sorry! Dat wist ik niet
Hhilde
Geplaatst: 07-04-14 23:45
Heb je nog nergens les over gehad dan? Als je al wel lessen hebt gevolgd lijkt het mij dat je gewoon examens moet kunnen maken. Als je nergens iets van snapt is het misschien nog te hoog gegrepen.
Of heb je nog geen les gehad over deze onderwerpen (lijkt me sterk)? Want waarom wil je dan het examen maken? Waarom denkt je mentor dat je het niet aan zal kunnen?
Nou ik ga een nieuwe opleiding doen en ik wil dus voor mezelf en mijn nieuwe mentoor bewijzen dat ik het kan alleen heb ik geen uitleg gehad en ik kan het niet vinden op internet