Wie heeft kangaroos? (sneakers)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laura01234

Wie heeft kangaroos? (sneakers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 21:29

Hoi!!

ik weet niet of dit goed staat, ik hoop van wel en anders hoor ik het graag :+

maar ik wil de kangaroos rage gaan bestellen via internet, ik kan ze nergens in winkels vinden dus daarom zo (al ben ik echt en voorstander van het eerst passen maar kan niks vinden helaas)

nou vroeg ik me af of hier mensen waren die me kunnen vertellen of ze groot of klein vallen, want ik heb normaal namelijk maat 38,5 maar die hebben ze niet bij deze schonen.
maat 38 is meestal net krap aan maar lopen na een tijdje wel uit en dan zitten ze goed (maar niet altijd helaas) en maat 39 is meestal net ietsje te ruim. dus weet echt niet welke ik moet bestellen :+

als iemand me zou kunnen helpen zou heel fijn zijn!!

het gaat om deze schoenen voor de verduidelijking:

http://www.frontrunner.nl/kangaroos-rag ... t=default1

ElsRoosje

Re: Wie heeft kangaroos? (sneakers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:32

ik heb geen idee maar ik vind ze wel heeeeel gaaf <3

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:32

Ik heb ze vanmiddag gepast bij een schoenenwinkel in de stad. Ik vond ze ruimer vallen dan het vergelijkbare type van Nike, maar dat kan ook betekenen dat de Nikes krap vallen.

Er zit toch een Frontrunner in Utrecht? Je kunt ze bestellen en naar de winkel laten sturen in plaats van naar je huis, als je ze dan bij ophalen past en ze blijken niet goed te zijn krijg je direct je geld terug of ze kunnen meteen wel de goede maat voor je bestellen. :)
(Ik heb gisteren nog iets willen bestellen, maar het was uitverkocht tegen de tijd dat ik klaar was met neuzen -O-)
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 06-04-14 23:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 23:34

Konstantine schreef:
Ik heb ze vanmiddag gepast bij een schoenenwinkel in de stad. Ik vond ze ruimer vallen dan het vergelijkbare type van Nike, maar dat kan ook betekenen dat de Nikes krap vallen.

Er zit toch een Frontrunner in Utrecht? Je kunt ze bestellen en naar de winkel laten sturen in plaats van naar je huis, als ze dan niet goed zijn krijg je direct je geld terug of ze kunnen meteen wel de goede maat voor je bestellen. :)
(Ik heb gisteren nog iets willen bestellen, maar het was uitverkocht tegen de tijd dat ik klaar was met neuzen -O-)

bedankt! dan toch een 38 bestellen denk ik... ja er zit idd een in Utrecht maar kon vorige week niks vinden daar,
misschien dat ik aankomende week toch nog eens langsga of even bel of ze ze hebben

was het trouwens bij frontrunner al zo snel uitverkocht dan of was dat ergens anders? haha

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:35

Nouja, het was een sale artikel, dus zal wel de laatste zijn geweest. :P

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:16

Ik vind Nikes krap zitten dus daar heb ik altijd een maat groter van, dus als ze vergelijkbaar daarmee zijn...

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:21

Nikes vallen normaal gesproken altijd wat kleiner.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 19:33

Oke, Ik heb ze inmiddels gepast in een winkel waar ze alleen maar 39 hadden en die waren veel te groot dus ga 38 bestellen, bedankt nog!