Video's overzetten naar iPhone 5s

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liamssfork

Video's overzetten naar iPhone 5s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 20:27

Aaaaaargh!! Heb gezocht.. Kon het niet vinden of kwam er gewoon niet uit. Zit alweer bijna 3 uur te klooien. Heb vanmiddag met m'n camera wat filmpjes gemaakt bij de paarden en wil die nu graag overzetten naar m'n iPhone 5S. Eerst op de laptop gezet, toen iphone aan gesloten en dacht: nou, alleen nog naar m'n videomapje slepen. Uhuh... Makkelijker gezegd dan gedaan.
Van alles en nog wat uit geprobeerd. Van Syncellenc tot iTunes toe, ik kom er niet uit!!! Syncellenc werkte niet (iets met een error van java? idk) en heb het van itunes thuisvideo's naar m'n 'iphone apparaat' gesleept maar op m'n iphone kan ik ze alsnog niet vinden?
Ik ben een Android gewend en daar kon je altijd zo makkelijk slepen, maar bij apple werkt dat dus ff anders.
Wie, o wie kan me helpen?

Edit: als ik de filmpjes dus rechtstreeks naar m'n iphone wil slepen dan komt er een rood kruisje bij de muis. Werkt dus niet :(

Liamssfork

Re: Video's overzetten naar iPhone 5s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 21:12

Niemand? Er zit een beetje haast achter excuses

Bamorka

Re: Video's overzetten naar iPhone 5s

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 10:02

Als het goed is staat er bij deze computer ook een mapje van je iphone, daar kun je ze in opzoeken en zo kopieëren naar je laptop. Anders even via de mail sturen :)