Ik heb laatst een nieuwe mobiel gekregen. Deed altijd met beltegoed, maar vind dit toch lastig omdat ik hierdoor niet overal op internet kan, alleen als er wifi in de buurt is. Wil dus een abbonement. Nou zit ik wat op internet te zoeken en kan enkel abbo's vinden inclusief toestel. Maar dat wil ik dus niet! Kan ik ergens een abbo afsluiten zonder toestel, en maakt het dan nog uit waar (ik heb nu een kaart van kpn er in zitten). Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Sim only abbonementen! Zijn er heel veel van Je moet wel even nagaan of je telefoon simlock vrij is, in dat geval kun je bij elke provider een abbonement afsluiten.
Jennyj01
Geplaatst: 05-04-14 19:59
Even zoeken op sim only. De meeste providers hebben dat gewoon hoor.
DearLove
Geplaatst: 05-04-14 20:00
Je kunt met een hi prepay ook onbeperkt internet doen(is een bundel). Dit telt dan voor 31 dagen en kost 7.50. Na die 31 dagen moet je de bundel opnieuw activeren
_kimm
Geplaatst: 05-04-14 20:02
Inderdaad een sim only abonnement. Ik heb zelf een abonnement bij ben en ik ben erg tevreden. Lekker goedkoop en het werkt prima! Wat ik persoonlijk erg fijn vind is dat je je abonnement iedere maand aan kan passen. Dus verwacht ik komende maand meer te gaan bellen? Dan neem ik voor een maand een hoger abonnement.
Ik geloof dat als een telefoon ouder is dan een jaar je telefoon sim lock vrij is.Dit weet ik alleen niet zeker. Maar een sim only abbo van dezelfde provider past er altijd in. Maar ik weet dat als je een telefoon van t-mobile hebt je gewoon je simkaart van ben kan gebruiken. Dit heb namelijk.
Als jullie Ziggo thuis hebben zou ik eens kijken naar Ziggo mobiel. Anders zijn er wel andere providers als Simyo die uitkomst bieden.
Wat verstandig is is het eerst om te kijken hoeveel minuten en SMS je per maand verbruikt en hoeveel MB internet je ongeveer gaat gebruiken en dat afstemmen op het aanbod en vergelijken.
Welke telefoon heb je en via wat heb je die gekocht? Of hij simlockvrij is moet je even proberen door er een T-mobile of Vodafone kaartje erin te stoppen.
Als je telefoon 4G ondersteund is Hi een goede optie, 100min onbeperkt SMS en 1,5GB data voor 19,50 per maand.
Ik heb de telefoon gekregen, diegene had deze mobiel via galaxy en had hem opgestuurd daarheen omdat hij niet goed werkte. Hij heeft toen een geheel nieuw toestel teruggekregen, deze heb ik gekregen. Het is een samsung galaxy x cover.
En hoe weet ik hoeveel mb ik ongeveer ga gebruiken? Wat ik vooral belangrijk vind is dat als de nood aan de man is, ik op whatsapp kan. Heb met beltegoed te vaak gehad dat ik pech heb onderweg of er is iets anders aan de hand, en ik wil bellen en beltegoed is op... Whatsapp dus vrij veel, maar doe dat meestal alleen binnen tijdens koffie/eten etc. Verder af en toe facebook, niet vaak. En heel af en toe het nieuws bekijken maar dat gebeurd ook zelden eigenlijk.
Jennyj01
Geplaatst: 06-04-14 06:32
Ik heb 2500mb en krijg dat eigenlijk nooit op. Whatsap ook heel veel. Maar heb geen Facebook ed erop. Verder is onbeperkt bellen en sms ook altijd fijn. Ik gebruik ongeveer tussen de 750 en 1000mb maar de 2500 zit in een bundel.