Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Leuk initiatief enzo, maar of het iets uit zal halen? Nee. Doanique schreef:Ja en dan vraagt de leraar je wat op school, en dan?![]()
Of je moet een presentatie houden.

Telpeva schreef:Neuh, ik doe niet mee. Met stil zijn bereik je niks, met acties nemen wel. Als je ziet dat iemand ergens mee zit of gepest wordt, ga er dan eens bij zitten, ga iets doen of ondernemen met diegene. Door stil te zijn, jezelf op de achtergrond te houden voelen die mensen zich óók niet geholpen, ze zijn nog steeds alleen.
You may be one person in the world, but you can be the world for one person.
je negeert mensen en die gaan denken waarom en na 12.00 vertel je waarom vandaar. alltimapanda schreef:ik doe hier wel aan mee omdat ik nu al 13 jaar word gepest en nu op het mbo gaat het gewoon verder ik ben niet iemand die meer met mensen praat die ik niet ken ik ben een stil iemand in het echt en dat zijn de meeste mensen die gepest zijn zo lang of erg gepest worden. en stil zijn naar pestkopen dan negeer je zeje negeert mensen en die gaan denken waarom en na 12.00 vertel je waarom vandaar.
Zertab schreef:alltimapanda schreef:met mond open doen bereik je niks dat is juist het probleem. als de mensen op school me klas aan spreken word het erger en als ik zelf doe ook. de mond open trekken heeft geen zin en negeren wel.
Het is jammer dat je nooit echt geholpen bent dan...
vuurneon schreef:Als je al stil van jezelf bent, wat bereik je hiermee? Zou het écht opvallen? Zou het de pesters echt wat uitmaken dat jij niets zegt?
Ik vind het echt heel naar voor je, maar wat denk je echt hiermee te bereiken?