Ik heb vanavond mijn allereerste macbook binnengekregen, nu dus lekker een beetje aan het spelen en uitzoeken. Hiervoor heb ik altijd windows laptops gehad, dus het is voor mij best wel even wennen. Hebben jullie nog handige tips en tricks voor het werken met een macbook?
Google is je beste vriend om je Mac te leren kennen, er zijn namelijk zoveel combinaties. Tip, snel weer de deur uit en aan windows beginnen. Hier ook twee Macbooks, maar wat een prullen, tis dat vriendje Apple fan is... Enige voordeel, fijn toetsenbord.
rapunzelx
Geplaatst: 04-04-14 21:24
Het is altijd even wennen! Maar wat een fijn ding zeg, ik kan niet meer zonder Ik heb veel geleerd via youtube trouwens!
Neej
Geplaatst: 04-04-14 21:24
Foei Kim
Het voordeel van mac: dat doet het gewoon, daar heb je geen tips en tricks voor nodig
Waar ik het meest aan moest wennen was de leestekens eigenlijk, voor de rest is het echt vrij vanzelfsprekend vond ik
Hmmmm, eerste probleempje dient zich al aan... Ik speel regelmatig kolonisten van catan op de laptop en als ik naar die site ga staat er dat ik de java plugin mis. Ik heb nu java gedownload en bij het beveiligingen tabblad staat java geactiveerd. Maar als ik nu weer naar die site ga staat er nog steeds dat de plugin mist
Neej
Ik ben er erg blij mee hoor, van mijn werk heb ik elke dag de macbook mee. Maar op werk zelf gebruik ik altijd windows. Google is zeker mijn beste vriend. Ik gebruik enkel chrome, safari vind ik niets
Helpt het opnieuw starten van je mac niet?
Liselot
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-14 22:11
dat heb ik nog niet eens geprobeerd ga ik nu eens even doen
[EDIT] opnieuw opstarten deed het hem, stond dat ik dat zelf niet had bedacht