Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celiien schreef:Ik snap jou zeker.. Maar vind t ook wel een beetje rottig hoe je over S praat. Want blijkbaar behandelen jullie in totaal haar zoals jij wordt behandeld door de rest. Is ook niet leuk toch?
Met A apart praten?
Michellkuh schreef:Misschien kom je er wel achter dat je het in die week met S heel erg goed kunt vinden! Maar dat jullie 2 apart worden gezet vind ik wel slecht van school. Het is toch veel leuker om in groepen te zitten als er niet gepest wordt?
Yaralisa schreef:Je hoeft toch ook niet meteen beste vrienden te worden met S.?
Als je aardig tegen elkaar bent en redelijk met elkaar op kan schieten is dat oké lijkt mij.
Ik snap wel dat je het rottig vind van A.
Misschien moet je er toch maar over denken om inderdaad van school te wisselen.
Als je je hier niet op je plek en niet geaccepteerd voelt is het misschien beter om een nieuwe start te maken
jumerenik schreef:dat snap ik, maar zij vond het ook mider leuk om weer samen met mij te gaan. en ik vond het eigelijk helemaal niet leuk. en ik heb ook het gevoel dat er dan weer over mj heem word gelopen. ik vind dat gewoon echt niet leuk! ik ben nooit zo moeilijk, maar mijn ouders hebben wel 250 euro betaalt om op rijs te kunnen, en dan kan ik moeilijk zeggen aan het eind dat ik het niets vond, omdat ik totaal geen klik had met s twerwijl ik dat van tevoren had kunnen weten.
iirrssjjee schreef:Ik zou A lekker laten voor wat het is en in die week lekker veel plezier gaan hebben met S! A heeft blijkbaar geen behoefte aan jou meer als vriendin, jij wel aan haar, maar een vriendschap moet van 2 kanten komen!
Niet van school wisselen als je vriendschap met A stopt! Gewoon met de jongens omgaan! Ik had ook bijna alleen maar jongens als vrienden op de middelbare school en daar kon ik het veel beter mee vinden (zijn veel makkelijker haha)!