Hotmail gehackt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Hotmail gehackt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 11:10

-:(- -:(- -:(- -:(-

Vanmorgen kwam ik erachter dat ik niet meer in mijn eigen e-mail kon inloggen en dat er e-mails verstuurd zijn die niet van mij zijn. Ofwel, iemand heeft mijn Hotmail adres overgenomen.

Eerst denk je, ach ik herstel gewoon mijn account. Om er vervolgens achter te komen dat je die account al zo lang hebt dat je het antwoord op de beveilingsvraag niet meer weet 8)7 .
(wat is de naam van je favoriete paard......tja, dat kunnen er heel wat zijn :+ )

vervolgens type je overige info in over recente email adressen e.d. en laat het naar een ander adres sturen met dezelfde voor+achternaam. Helaas......verzoek afgewezen ivm te weinig informatie -O-

Ik heb het nu nog een keer geprobeert, maar ik vrees dat mijn account gesloten blijft.
En ik heb juist diverse sollicitaties e.d. weggestuurd %)

Ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil bereiken met dit topic, behalve mezelf heel zielig vinden. Maar wie weet heeft iemand van jullie nog een goede tip om de mensen van microsoft te overtuigen van mijn gelijk ;)

karuna
Drukke kabouter

Re: Hotmail gehackt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:14

Heb je al je bekende lievelingspaarden ingevuld? Alle mogelijke contactadressen opgestuurd zoals je sollicitaties? Hebben ze geen telefoonnummer waar je heen kan bellen, mailen zal niet gaan nu.

Ik heb zelf geen hotmailadres en weet ook niet hoe je dat kunt oplossen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:17

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:19

Voor dit soort (belangrijke) gevallen kun je contact opnemen met Hotmail zelf. Mijn ervaring is dat ze een goede klantenservice hebben.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 11:22

ik heb inderdaad verschillende paarden geprobeert, maar je kan het maar 2 of 3x proberen. Ben niet zo trouw aan mijn lievelingspaarden geloof ik :+

Kwanyin en Daisy, bedankt dat ga ik even proberen :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:25

Het is in elk geval nog niet verloren hoor, ik weet dat er in het verleden nog bokkers zijn geweest die op deze manier hun account weer veilig en wel hebben terug gekregen ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:27

Heb in hetzelfde schuitje gezeten.... maar uiteindelijk bedacht dat ik nog een ander mailaccount er aan had gekoppeld waarmee ik dus terug toegang kan krijgen. Maar ik zou gewoon contact opnemen met hotmail inderdaad. En voortaan verschillende wachtwoorden op verschillende sites gebruiken.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 11:30

ik heb dit ww al enkel voor de mail. Ik heb wel een alias, maar dat is dezelfde account.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:46

DaisyDarling schreef:
Voor dit soort (belangrijke) gevallen kun je contact opnemen met Hotmail zelf. Mijn ervaring is dat ze een goede klantenservice hebben.

Klopt, al regelmatig contact opgenomen met de klantenservice en dat het is altijd gelukt om mijn account terug te krijgen :)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 11:56

Heb jij het al vaker gehad dan?
Ik wacht even de reactie op het formulier af. Blijft het gesloten dan ga ik even bellen.
Maakt het nog uit of je een regionale belt? Of is er een internationaal contact nummer?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 12:17

Het was weer afgewezen.
Ik heb vervolgens gewoon weer geprobeert in te loggen in de hoop dat ik nu wel het juiste paard kon ingeven.
Nu vroeg het echter om een telefoon nummer, kreeg een sms met code en kon vervolgens mijn password wijzigen......
Dat is toch mega fraude gevoelig of ben ik nou gek :o?
Iedereen kan dus in feite gewoon een code opvragen via een telefoon voor een willekeurig adres en dan het pw wijzigen....heel vaag := .
Ga bijna denken dat die lui van Hotmail er zelf achter zitten zodat je een telefoon nummer afgeeft wat ik eigenlijk niet wilde. Ik krijg namelijk al tijden bij het openen de melding dat ik nog steeds geen telefoon nummer heb opgegeven.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:23

Ik had ook zo'n gehackt account... ik heb het opgegeven elke keer weer gehackt nadat ik m weer had, ik denk een keer of 5, wel elke keer ingewikkelde pw maar het mocht niet baten, nu krijg ik mn account ook niet terug, omdat ik het niet zou zijn.

Overgestapt op Gmail... dit was wel even een klus om alles aan te passen.. Maar super tevreden mee en nieuwe meer gehackt.

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:41

als je eerder uw gsm nummer had ingegeven zou je normaal sms moeten krijgen van hotmail en daarmee kan je terug in je account.
Maar als je dat niet gedaan hebt van gsm nummer invullen kan het zijn dat uw account door iemand is overgenomen en die heeft dan zijn/haar gsm nummer ingevoerd om terug op die account te geraken.

wat ook helpt is al de vragen die hotmail vraagt over wie in je ledenlijst zit en welke uw laatste post waren helpen ook om uw account te bevestigen dat die van u is. dan krijg je je account terug. Heb ik ook meegemaakt. zorgt voor alternatief emailadres zodat als je weer niet in kan dan mail sturen naar je alternatief emailadres om wachtwoord te krijgen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:48

Ik heb hetzelfde gehad zoals meerdere die ik ken en heb alles ingevuld etc maar mocht niet baten en kreeg niets terug. Heerlijk die Gmail

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 17:00

Wat ik dus raar vind is dat ik nooit mijn nummer heb gegeven. Nu zonder inloggen dus toch via een gsm nummer dat daar niet bekend is een code kon aanvragen om te deblokkeren.