Hartstikke leuk ding om mee te werken hoor maar voor een pietje ongeduld als ik bleek het toch niet het meest veilige object
Touch screen......je tikt en je pc is wat sloom....geen idee waarom eigenlijk.
Je tikt nog eens en nog steeds geen reactie.........
Dan tik je harder want potver........stom ding
Dan rammel je er mee op je schoot en zie je ineens een rare streep over je scherm lopen
Scherm reageert helemaal niet meer......en dan krijg je het heeeel erg warm
Juist........het scherm is gewoon gescheurd......oops
Om een lang verhaal kort te maken is het ding opgestuurd naar de fabriek.
Maar die fabriek zit ergens in Tsjechie........dat is best ver fietsen dacht ik zo.
Razend snel is het ding gemaakt en nu onderweg naar huis.
Ik dacht.....laat ik het trace nummer eens opzoeken en kijken wanneer het aan komt.
Krijg ik me daar toch een waslijst aan checkpoint`s
dit is trouwens allen de reis terug naar huis
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:03 +1 Colli
13 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:33 +1 Colli
12 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:48 +1 Colli
11 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:47 +1 Colli
10 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:36 +1 Colli
9 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:13 +1 Colli
8 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:55 +1 Colli
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:27 +1 Colli
donderdag, April 03, 2014 Locatie Tijd Colli
6 Vertrokken van DHL vestiging in BRATISLAVA - SLOVAKIA BRATISLAVA - SLOVAKIA 23:14 +1 Colli
5 Verwerkt in BRATISLAVA - SLOVAKIA BRATISLAVA - SLOVAKIA 21:00 +1 Colli
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRATISLAVA - SLOVAKIA BRATISLAVA - SLOVAKIA 20:43 +1 Colli
3 Vertrokken van DHL vestiging in BRNO - CZECH REPUBLIC, THE BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 19:05 +1 Colli
2 Verwerkt in BRNO - CZECH REPUBLIC, THE BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 16:01 +1 Colli
1 Zending opgehaald BRNO - CZECH REPUBLIC, THE 14:14
Ofwel....dat ding is gewoon lekker met vakantie en ziet onderweg van alles

Ik ben benieuwd of hij in 1 geheel aan gaat komen hier
Hij kwam daar namelijk iets kapotter aan dan hij hier weg ging
iemand enig idee hoe het werkt als het onderweg ergens niet goed gaat??