Horror Dierentuin in Indonesie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

femo

Horror Dierentuin in Indonesie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 13:37

ik kwam deze link tegen op facebook.

let op: beelden kunnen als schokkend ervaren worden..

zelf word ik echt heel heel verdrietig van de eerste tijger

*Link verwijderd door moderator*

nu kan ik nergens een petitie tegen deze dierentuin vinden. zelf ben ik niet het beste in engelse teksten, dus misschien kan iemand anders dit vinden? (als hij er al is)
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 03-04-14 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Links naar foto's van dierenmishandeling zijn niet de bedoeling.

Iriscope

Re: Horror Dierentuin in Indonesie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:39

Er staat dat de petitie al gesloten is en binnenkort aangeboden gaat worden.
Wat een triestheid zeg :(

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:40

Ik word er heel verdrietig van ;( dat het nog bestaat zeg!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 13:40

Ja, ik ben sowieso al gevoelig voor dit soort dingen, maar ik zou serieus mijn eigen arm aanbieden aan zo'n tijger. (bij wijze van spreken)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:41

Echt heel erg zielig. Snap niet dat er mensen geld voor deze dierentuin willen betalen :(

Ik zag maandag bij from russia with love ook een beer in een dierentuin, die vond ik al zielig. Maar die had een geweldig leven vergeleken met deze beesten.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:46

Dierenwelzijn staat maar in weinig landen centraal.. een laat jaar geleden nog bij een dierentuin in frankrijk geweest die oa een luipaard op 12 vierkante meter had zitten. Dat de dierentuin in de op moedwillig dieren uithongert snap ik niet zo, nieuwe dieren zijn toch duur? Gal tappen en dergelijke levert teminste nog goed op, een dood beest niet.(ik ben ook tegen gal tappen, maar zie daar teminste nog een vorm van motivatie achter..)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 13:49

Ik ben in een dierentuin in thailand geweest (die goed aangeschreven stond) maar ik vond dat al schokerend. Ik gok dat ze gewoon niet zoveel uit willen geven aan eten. aangezien grote dieren toch erg veel nodig hebben.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:41

Dit zijn wel schokkende beelden ja..
Ik hoop dat deze "dierentuin" gesloten wordt..

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:46

Dit is zeker schokkend! Heb de foto's bekeken met tranen in mijn ogen ! Niet normaal! Wat hier boven al staat beschreven , deze dierentuin moet zo snel mogelijk dicht! Voordat alle dieren dood gaan !

De foto's van de tijger en giraf en alle andere foto's van de dieren dat moet niet zo kunnen gebeuren! |( |( |(

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:50

jeetje.. wat een ellende. arme arme beesten.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:54

Wat walgelijk zeg.. Tranen in m'n ogen, die arme beesten..

jansje73 schreef:
Dit is zeker schokkend! Heb de foto's bekeken met tranen in mijn ogen ! Niet normaal! Wat hier boven al staat beschreven , deze dierentuin moet zo snel mogelijk dicht! Voordat alle dieren dood gaan !

De foto's van de tijger en giraf en alle andere foto's van de dieren dat moet niet zo kunnen gebeuren! |( |( |(

Dood zijn die beesten nog beter af dan daar -O-

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:57

ik ga dit niet kijken...dit is wel een reden waarom ik nooit naar Azie zou gaan.Wat ze daar met dieren doen kan ik niet tegen...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:06

Ik ook niet Geer :n.

Ik weet dat ze in de dierentuin in Suriname veel van de dieren hebben opgegeten :o (mijn ouders zijn er onlangs geweest) de omstandigheden voor de dieren die er nog wel zaten waren inderdaad ook erbarmelijk ;(.
Nu moet je eea wellicht ook in perspectief zien, dierenwelzijn is nu eenmaal anders in sommige landen. Je moet ze in dat soort landen maar eens proberen uit te leggen dat wij een politieke partij hebben voor dieren, dan kijken ze je ook aan alsof ze water zien branden. In veel landen leven zo ongelofelijk veel mensen onder de armoedegrens, laat staan dat ze dan nog geld over hebben voor de dieren. Triest maar helaas wel waar.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:08

dierenleed begint vaak met mensenleed...pas als het mensenleed er niet meer is,is er ruimte om het dierenleed aan te pakken.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:28

Moderatoropmerking:
Het openen van een zodanig topic is niet de bedoeling op Bokt. Zoals al gezegd, de foto's kunnen als schokkend ervaren worden en daar zijn we op Bokt voorzichtig mee, omdat sommige gebruikers hier wellicht echt door van slag kunnen raken. Daarnaast wordt verder weinig bereikt met dit topic: iedereen zal het erover eens zijn dat dit onder 'dierenmishandeling' valt. Echter, de petitie is inmiddels al gesloten. Om deze reden plaats ik een slotje op dit topic.