Tijd begint te dringen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lessie

Tijd begint te dringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 20:21

... en weet nog steeds niet wat ik wil.

Ik ben op dit moment 18 jaar oud en ben gestopt met mijn opleiding HBO-Rechten. En nu? ik weet het niet.

Ik wil sowieso wel weer terug naar school, maar wat? Ik twijfel tussen SPH en Hotelschool. Alleen ben ik voor hotelschool een beetje aan de late kant zover ik weet.

Hotelschool maastricht moest je voor 1 maart ingeschreven staan en hotelschool in Den Haag is volgens mij helemaal engelstalig en ik kan wel engels lezen en verstaan maar totaal niet zelf praten of schrijven. Nu ben ik vanmiddag bij het ROC geweest, maar die vrouw wilde me liever niet aannemen. Ze is bang dat ik me dan ga vervelen op het mbo en 'te volwassen' ben vergeleken met mijn medestudenten dan.

SPH twijfel ik heel erg over. Het lijkt me heel erg leuk nu, maar twijfel of ik dat ook vind als ik er elke dag mee bezig ben.

Help bokkers, ik wil niet weer een tussenjaar.

Wat ik hiermee wil bereiken, geen idee. Misschien heeft een bokker DE gouden tip!

Jennifuur

Re: Tijd begint te dringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:43

Waarom twijfel je over SPH? En heb je ook al eens naar CMV en MWD gekeken? Zijn in het eerste jaar grotendeels hetzelfde als SPH maar vanaf het tweede jaar wordt het anders.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:39

En het hoger hotelonderwijs aan het saxion in Apeldoorn?

Wel engels als vak, maar niet de hele opleiding in het engels en nog tijd om in te schrijven :j

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:31

En een jaartje 3PS aan het Saxion in Deventer, juist voor mensen die het nog niet zo goed weten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:11

Ik denk dat als je de Hotel en (Internationale) Business in wil je wel voldoende Engels moet kunnen spreken eigenlijk. Maar je krijgt het nog op school natuurlijk. :) Als je daar moeite mee hebt zul je daar ook over twijfelen als je het elke dag doet.

Je kunt nog naar open dagen, waarom ga je niet naar een open dag van de SPH en stel je wat vragen aan de studenten daar over je twijfels?