Ik moest een borstfoto laten maken in het ziekenhuis, want mijn moeder heeft borstkanker gehad, dus moet ik iedere 3 jaar en vanaf mijn 30e elk jaar.
Ik was al niet blij, want ik vind het maar niks, dat geplet van je borst en daarbij.....ze zullen maar wat vinden, je denkt er toch over na....brrrrr.
Mijn huisarts liep al 3 maanden aan te dringen dat ik nu echt moest gaan.
Mijn moeder heeft twee verschillende soorten kanker gehad die beiden niet op de foto te zien waren, vandaar dat de huisarts ook doorverwees voor een echo.
Eerst die foto: Bob meegenomen, als steun, mocht ie niet mee naar binnen. Ik was zo gestressed dat ik niks meer kon uitbrengen, was dat hij op zijn strepen ging staan, zodat ze toch maar een loodschortje gingen halen.
Oke...daarna de echo...
Komt dat mokkel terug dat ze geen echo gaan maken, omdat ik geen klachten heb?!?!?!?!
Ik uitgelegd, van blablabla. Nee hoor...deden ze niet!
Ik mijn huisarts buiten gebeld met mobieltje en die meteen weer gebeld.. Nee...ze doen het echt niet!
Nou breekt dus mijn klomp he. Gaan ze er zo prat op dat je bij het eerste bultje naar het ziekenhuis moet rennen, dat als het in je familie zit je extra moet opletten, je goed moet laten onderzoeken preventief. Mijn huisarts dringt al tijden aan dat ik op moet schieten. De kanker van mijn moeder zag je niet op de foto, maar alleen op de echo...en dan maken ze gewoon geen echo!!!!!!!!!!!!!!!
Ja...tenzij ze straks iets op de foto zien....maar ja...dat was bij mijn moeder dus ook niet.
Echt sukkels weer hoor daar!

, buiten heb ik 'm aangezet en pissig mijn doktertje gebeld! 
maar het gaat wel over je gezondheid! Doen dus, stomme schijtlui in dat ziekenhuis zeg, leg je het uit doen ze het nog niet !! daar moet ik echt van
.