Ik zou naar een goede (!) kledingzaak gaan en vragen om advies! Zo was ik laatst ook gegaan en ze duwden me hele andere dingen in mijn handen dan ik zelf zou hebben gekozen maar uiteindelijk goed geslaagd! Ze waren erg geduldig en kwamen echt met de leukste combinaties en tips
En nette polo's dan? Bijvoorbeeld van HV Polo of Moda Italia? Daar zie je er toch vlot in uit, casual, maar in agrarische sector kijken ze er niet raar van op
_mexx_lady_
Geplaatst: 01-04-14 19:58
Jumpsuits zijn inderdaad heel leuk voor zoiets! Lekker koel en toch sjiek. Een leuk jasje erover aan dat je uit kan doen als het te warm wordt en klaar! Misschien een rok tot op de knie met een blouse?
Ik zit ook met hetzelfde probleem. Heb heel veel mooie, nette blouses maar die zijn allemaal met lange mouwen. Ik draag wel nooit blazers (in de winter staat de verwarming bij ons zo heet dat je het met een cardigan of vestje al te heet hebt), maar qua zomerkledij heb ik nu echt alleen maar casual tshirtjes. Vandaag ging ik kapot met m'n lange mouwen hemd
Bolero's vind ik overigens afschuwelijk en staat vaak zo kinderlijk en helemaal niet professioneel. Ik draag liever een mooie blazer waarin ik het te warm heb dan een bolero, bah