Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zonnetje81 schreef:Ik ben er niet gevoelig voor. Deze filmpjes wennen. Ik ben ook al regelmatig bijna vd weg geduwt. Mijn mening: die filmpjes helpen 0,0000000 en nog minder. Daarbij zijn ze in scene gezet. Is een ver van je bed show verhaal.
Misschien hoop ik gewoon te veel dat het mensen toch iets doet en ze er iets aan doen
Zonnetje81 schreef:Er treed gewenning bij op net als met het anti roken gedoe. Moet steeds erger en niet iedereen is gediend van al dat spoil op tv.
Mijn puberjaren ben ik wel voorbij en roken doe ik niet, maar van die schijt reclames word ik spontaan opstandig. Kankerfonds donatie is overigens ook per direct opgezegd, als ze dat met het geld doen.. 
Petrichor schreef:Dit is het beloofde filmpje, eerst zie je een feestje en na een paar minuten zie je het ongeluk en de hele na sleep ervan.
[ Video ]

Zonnetje81 schreef:Ik vraag mezelf af of iedereen die reageert werkelijk nooit op hun telefoon kijken tijdens fietsen of autorijden. Dus ook pakken vasthouden en op je scherm kijken. Geloof er weinug van. Iedereen maakt zich er ooit schuldig aan.