Ervaringen Sistema to go, o.a. gekoelde saladetrommel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Ervaringen Sistema to go, o.a. gekoelde saladetrommel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 18:05

Hier bij de AH hebben ze nu een run op superfoods, en ze verkopen nu super handige broodtrommels met meerdere vakjes en bekers waar je meusli en yoghurt in kan doen apart, met een lepel erbij en super afsluitbaar.
Verder een hele handige trommel waar een platte coolpack in zit en een bekertje voor sladressing bijvoorbeeld! Verder zit daar ook een vork en een mes in geklemd, alles herbruikbaar en bpa free.
Super handig om een salade of fruit gekoeld mee te nemen.

Zelf heb ik de laatste gekocht en ik wil de meuslibeker halen.
Wie heeft dit al getest? :D

Afbeelding

http://sistemaplastics.com/products/to-go

ilaan

Re: Sistema to go producten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:12

Laatst een stuk gezien over superfoods. Nee bedankt haha

De bakjes zijn wel handig, zou ze alleen anders gebruiken :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 18:13

Superfoods, ik ben er wel heel blij mee! :j

Ik heb de gekoelde saladetrommel gekocht voor fruit en koude quinoa salades bijvoorbeeld.
Eet geen rauwe groente namelijk. :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:14

Bakjes zijn heel handig! Neem ze zelf regelmatig mee naar school. Heb niet de gekoelde maar de normale. Loop dan niet te zeulen met los bestek.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 18:16

Ik mag geen gluten, geen melk, soja en geen varkensvlees.
Koolhydraten ook niet te vroeg en brood maakt me moe.
Dus ik vind dit super, dan kan ik iets in elkaar flansen wat ik koud kan eten en zo goed houden. :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:18

Ik heb het saladebakje zonder koelelement al een paar maanden (de 2e van links op de foto). Tijdens mijn stage gebruikte ik die altijd om mijn lunch mee te nemen. Ik ben er eigenlijk enorm tevreden over. Lekker makkelijk alles in 1 bak, maar toch gescheiden opgeborgen, zodat bijv. de sla nog lekker knapperig blijft.
Het bestek is trouwens kwalitatief beter dan ik had verwacht.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:20

ondanks dat ik anti superfoods ben en dit gewoon een marketing tactiek is, ben ik wel gek van de bakjes van de AH :D

(enja, ik heb mijn redenen, ik doe een opleiding met voedselkennis/gezondheid etc. en ben alleen maar bezig met eten en de gezondheid van eten... dus ik heb zeker een gegronde reden om nee dankje tegen super foods te zeggen :j maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk )

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:30

KingYasFenn schreef:
ondanks dat ik anti superfoods ben en dit gewoon een marketing tactiek is, ben ik wel gek van de bakjes van de AH :D

(enja, ik heb mijn redenen, ik doe een opleiding met voedselkennis/gezondheid etc. en ben alleen maar bezig met eten en de gezondheid van eten... dus ik heb zeker een gegronde reden om nee dankje tegen super foods te zeggen :j maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk )

Er was laatst een heel stuk op tv waarbij ze het ook afraadde en vertelden dat het helemaal niet zo goed is als het lijkt :)
Dus begrijp je helemaal!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:31

Ik denk dat de meningen verdeeld zijn, of iemand een opleiding doet met voedsel zegt me weinig, omdat er ook dierenartsen zijn die natvoer van whiskas aanraden, ik noem maar iets. En daar ging de hele discussie ook niet over, het ging over bakjes van de AH. *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:34

Laatst bijgewerkt door vuurneon op 31-03-14 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 18:37

Eens met lieveli.. Sowieso vind ik het voedingscentrum erg achter blijven met zijn theorieen. Ik ben blij dat dat voedingscentrum is heilig stukje doorbroken is door veel voedingsdeskundigen. :) Bekend is wel het vetten verhaal, voedingscentrum paniekt om niks hier in. Zolang die opleidingen die richtlijnen aan houden wil ik er niet dood gevonden worden.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:44

vuurneon schreef:
Die bakjes zien er handig uit zeg! Wat voor op vakantie tijdens een wandeling, ik vind komkommer heerlijk als het koud is.

Ah heeft deze niet, maar deze lijkt mij ideaal!
http://www.kookwens.nl/products/Sistema ... -Bowl.html

De noodle bowl :D

Zoiets hebben we bij de blokker. Alleen met een glazen binnenkom. Super handig!

Anoniem

Re: Ervaringen Sistema to go, o.a. gekoelde saladetrommel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:47

Zien er handig uit!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:39

Ik heb ook het tweede bakje van links, vind 'm erg handig! Vooral het losse bakje om een dressing in te doen is ideaal, geen soppige slablaadjes meer :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:04

die bakjes hebben natuurlijk geen jota met superfoods te maken, superfoods worden er bij gehaald puur ivm marketing, superfoods zijn hot, dus kun je het gebruiken om producten te slijten.
en of superfoods nu wel of niet goed voor je zijn doet er ook in zijn geheel niet toe
die bakjes zijn gewoon handig , handig voor je yoghurt met muesli zodat je muesli niet zompig word, voor je salade met dressing zodat je salade niet verlept is tegen de tijd dat je gaat eten en ga zo maar door.

ik ken ene paar van de bakjes en die zijn erg handig, hoewel ik ook net zo makkelijk gewoon ene klein bakje dressing in een grotere bak bij de sla doe , daar heb ik geen speciale bakjes voor nodig :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 13:26

Voor mij is het gekoelde gewoon nodig. Ik heb vaak geen koelkast ofzo en dan is fruit niet meer lekker tegen de tijd dat ik het moet eten. En tuurlijk is het marketing.. Lijkt me logisch, maar hier hebben we een zeer fijne klantvriendelijke ah dus I don't care. Verder is het veel zelf kokkerellen en dat meenemen dus zo stom is de superfood link niet.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:13

ik heb over het algemeen wle toegang tot een koelkast, dat scheelt een hoop
kan me voorstellen dat die gekoelde voor koelkast loze situaties ideaal zijn

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 23:18

Bij mij gaat het om gewoon een weiland waar je tas met alles er in ligt, en een koelkast is er wel maar 500 meter heen en terug minimaal. :+

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:20

Die zijn leuk zeg!
Ik neem altijd een koeltas mee,dus koel blijft het wel.
Vooral het bestek en de aparte bakjes spreken mij aan.