Steeds terug kerende droom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Steeds terug kerende droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 15:10

Vannacht droomde ik het weer...
Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar ik kan het niet vinden op het net.
In mijn droom komt er iemand of iets dat mij "verdoofd".
Laatst droomde ik dat ik in de auto zat met een man en toen voelde ik een prikje in mijn vinger en ik besefte mij dat hij me met iets had ingespoten.
Hij zei dat ik straks buiten bewustzijn zal raken zodat hij en zijn vrienden hun gang konden gaan met mij.

Vannacht droomde ik dat ik in een winkel stond (ik had daar voor al gedroomd dat ik een soort team zat dat geesten en andere enge dingen opspoorde, en had al gedroomd dat we in een klaslokaal zaten terwijl er allemaal een soort Chuckies kwamen, moordende wezens en daar was ik voor gevlucht) ik stond dus in een winkel en er kwam een soort van meisjes pop de winkel in, heel onschuldig maar ik vertrouwde het niet dus stuurde ik haar weg, daarom werd ze zo boos dat haar ogen groot en zwart werden en een soort... hoe zeg je dat... toverspreuk ofzo zei en daardoor kon ik mij bijna niet meer bewegen.
Ik sleepte mij voort tot ik op een station kwam waar ambulance broeders stonden die mij vast pakte omdat ze zagen dat het niet goed met mij ging, toen zei ik je moet xxx bellen en ik wilde het nummer zeggen maar dat wisten ze al waar door ik besefte dat ze in het "complot" zaten en op dat moment veranderd het gezicht van de ambulance broeder in een soort clowns gezicht met puntige tanden en een monsterlijk uiterlijk.
Vervolgens sla ik hem met een stuk hout.. steeds weer opnieuw als een soort computer spel waar je iets zo snel en zo veel mogelijk moet raken.
Vervolgens komt er nog een wezen op mij af... een soort lichaam wat open is waardoor je de ribben kan zien en zonder hoofd.
Toen besefte ik me dat ik droomde en schudde ik heel hard met mijn hoofd zodat ik wakker werd.
Ik ben nog ruim 10 minuten een beetje van slag geweest....

Ook droom ik heel vaak van vieze toiletten, en dan niet een beetje vies maar echt heel erg...
Als ik wil doortrekken komt alles naar boven en stroomt uit de toilet.
Of als ik naar de toilet wil gaan zijn alle toiletten ontzettend smerig zodat ik niet naar de toilet kan gaan....
Vannacht droomde ik ook dat ik wilde gaan plassen maar dat alleen de douches beschikbaar waren waar allemaal naakte vrouwen onder stonden en ik moest buiten gaan plassen maar daar was het ook al ontzettend smerig...

Ik heb al weer meer getikt dan ik van plan was.. :o

Iemand enig idee wat dit kan betekenen?

xMyrth

Re: Steeds terug kerende droom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:13

Sorry, ik begrijp het niet zo goed denk ik.
In de titel staat: steeds terugkerende droom maar ik lees allemaal verschillende dromen?
Welke keert er telkens terug?

Verder heb ik geen idee wat het allemaal kan betekenen, dus ik kan je niet zo goed helpen.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 15:16

Ja stom.. daarom zei ik al: ik heb veel meer getikt dan ik wilde.
Ik droom steeds dat ik word verdoofd door iets of iemand en over de vieze toiletten.
Maar over de monsterlijke figuren eigenlijk ook.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:33

Op de sites kan je best veel betekenissen terugvinden, als je weet waar je op moet zoeken.

"Als je droomt over een toilet, symboliseert dit de behoefte om bepaalde emoties los te laten of iets uit je leven waar je eigenlijk niets aan hebt te laten gaan.

Een verstopte wc duidt erop dat je je inhoudt en bepaalde gevoelens (te lang) hebt ingeslikt. Een overspoelend toilet vertegenwoordigt het verlangen om je emoties volledig te kunnen uiten."

Over een vies toilet wordt niet gesproken, ik ga nog even zoeken naar je andere dingen.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 15:42

Dankjewel, ik had zelf ook al op "verdoofd" gezocht maar dan krijg ik niet echt wat ik bedoel.
De vieze toiletten had ik inderdaad ook al wat over gelezen, dat symboliseert inderdaad je emotie, als je de toilet vies en verstopt is of zelfs overloopt dan zit je emotioneel vast...
Ik ben benieuwd of meerdere mensen wel is van vieze toiletten dromen.

Over dat ik verdoofd word en me bijna niet meer kan bewegen heb ik ook een idee... ik denk dat ik vast zit in mijn leven, ik zou graag verder willen maar dat gaat niet.
Ik ben niet tevreden met mijn werk en over bepaalde dingen in mijn leven maar ik kan daar niet uit, ik denk dat ik me daarom gesedeerd door andere mensen voel.

Ik ben heel benieuwd wat andere mensen hier van denken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:53

Als je je verdoofd voelt kan het zijn dat je in een situatie zit waar je geen invloed op hebt, dat je het los moet laten want je wil kan het niet veranderen.

Als je vaker nare dromen hebt kun je kijken of je je dromen misschien kunt gaan besturen. Dan word je je bewust van het feit dat je droomt en kun je makkelijker wakker worden of je droom sturen naar een leukere droom. (Je spoelt een vieze wc door, hij raakt verstopt en er komen ineens allemaal cadeautjes naar boven. Bijvoorbeeld.) Lucide dromen heet het.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 18:49

Ik weet wat lucide dromen zijn. Dat zijn dromen waar in je weet dat je droomt en dan kan je hem sturen. Ik kan zelfs wakker worden als ik weet dat ik droom. Maar als je niet weet dat je droomt hoe kan je je droom dan sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:53

'dagdromen'
Droom herhalen als je wakker bent en het einde veranderen :)
Dit meerdere keren met hetzelfde nieuwe einde doen.
Helpt bij mij wel s!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:58

Door te oefenen met lucide dromen word je je bewust dat je droomt. Lees eens over reality-checks. Die kun je in je droom doen waardoor je beseft dat je aan het dromen bent.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:09

Arrabel schreef:
Dankjewel, ik had zelf ook al op "verdoofd" gezocht maar dan krijg ik niet echt wat ik bedoel.
De vieze toiletten had ik inderdaad ook al wat over gelezen, dat symboliseert inderdaad je emotie, als je de toilet vies en verstopt is of zelfs overloopt dan zit je emotioneel vast...
Ik ben benieuwd of meerdere mensen wel is van vieze toiletten dromen.

Ik ben heel benieuwd wat andere mensen hier van denken.

Ik droom helaas ook regelmatig over vieze toiletten. Dat ik dan inderdaad niet kan gaan omdat het gewoon echt te smerig is. En er is dan soms een toilet nog vrij, maar de ruimte eromheen is dan zo krap dat ik daar niet in kan gaan. Heel vreemd.