Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar ik kan het niet vinden op het net.
In mijn droom komt er iemand of iets dat mij "verdoofd".
Laatst droomde ik dat ik in de auto zat met een man en toen voelde ik een prikje in mijn vinger en ik besefte mij dat hij me met iets had ingespoten.
Hij zei dat ik straks buiten bewustzijn zal raken zodat hij en zijn vrienden hun gang konden gaan met mij.
Vannacht droomde ik dat ik in een winkel stond (ik had daar voor al gedroomd dat ik een soort team zat dat geesten en andere enge dingen opspoorde, en had al gedroomd dat we in een klaslokaal zaten terwijl er allemaal een soort Chuckies kwamen, moordende wezens en daar was ik voor gevlucht) ik stond dus in een winkel en er kwam een soort van meisjes pop de winkel in, heel onschuldig maar ik vertrouwde het niet dus stuurde ik haar weg, daarom werd ze zo boos dat haar ogen groot en zwart werden en een soort... hoe zeg je dat... toverspreuk ofzo zei en daardoor kon ik mij bijna niet meer bewegen.
Ik sleepte mij voort tot ik op een station kwam waar ambulance broeders stonden die mij vast pakte omdat ze zagen dat het niet goed met mij ging, toen zei ik je moet xxx bellen en ik wilde het nummer zeggen maar dat wisten ze al waar door ik besefte dat ze in het "complot" zaten en op dat moment veranderd het gezicht van de ambulance broeder in een soort clowns gezicht met puntige tanden en een monsterlijk uiterlijk.
Vervolgens sla ik hem met een stuk hout.. steeds weer opnieuw als een soort computer spel waar je iets zo snel en zo veel mogelijk moet raken.
Vervolgens komt er nog een wezen op mij af... een soort lichaam wat open is waardoor je de ribben kan zien en zonder hoofd.
Toen besefte ik me dat ik droomde en schudde ik heel hard met mijn hoofd zodat ik wakker werd.
Ik ben nog ruim 10 minuten een beetje van slag geweest....
Ook droom ik heel vaak van vieze toiletten, en dan niet een beetje vies maar echt heel erg...
Als ik wil doortrekken komt alles naar boven en stroomt uit de toilet.
Of als ik naar de toilet wil gaan zijn alle toiletten ontzettend smerig zodat ik niet naar de toilet kan gaan....
Vannacht droomde ik ook dat ik wilde gaan plassen maar dat alleen de douches beschikbaar waren waar allemaal naakte vrouwen onder stonden en ik moest buiten gaan plassen maar daar was het ook al ontzettend smerig...
Ik heb al weer meer getikt dan ik van plan was..
Iemand enig idee wat dit kan betekenen?