Plaatsvervangende schaamte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Plaatsvervangende schaamte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 11:10

Ik denk dat de meeste het wel kennen. Dat mensen om je heen iets doen waarvan je zelf begint te blozen :o

Mijn ouders zijn er voor om alles biologisch, bij voorkeur alleen uit eigen tuin en passen altijd heel goed op hun energieverbruik (zonnepanelen etc.) Super natuurlijk! Maar naast dat gaan ze soms wel iets te ver. Zo was ik laatst met ze winkelen. Ze zagen bij een winkel de deur open staan. Stormen met zijn tweeën naar binnen en staan met hun handen in de lucht rondjes te draaien en te roepen hoe verschrikkelijk het is dat de deur open stond maar de verwarming aan :o Ik wist niet hoe snel ik er voor moest zorgen dat ik aan de andere kant van de stad stond :')

Ik bedenk me er vast nog heel erg veel meer, maar ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen :D
Laatst bijgewerkt door Cubone op 31-03-14 11:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Plaatsvervangende schaamte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:12

ik heb dat vaak met films die een beschamend stukje hebben, dan kan ik even niet meer kijken :')

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:15

Mijn ouders hadden altijd de gewoonte om te zingen in de winkel, vooral in de supermarkt. :') Gelukkig heb ik ze dat uit het hoofd gepraat. Als ik mee ben, doen ze het in ieder geval niet meer :o

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:16

Haha dit moet ik even volgen

en ja bij aparte stukjes met film krijg ik ineens een berichtje :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 11:16

Frederieke_ schreef:
ik heb dat vaak met films die een beschamend stukje hebben, dan kan ik even niet meer kijken :')

Vooral tijdens "volwassen scenes" waar je ouders bij zitten zeker? :D Verschrikkelijk is dat :')

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:16

Met programma's zoals wie trouwt mijn zoon!!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:20

Of Nederlanders die je ziet klungelen in Ik Vertrek...
Zoals afg zaterdag, zit die man daar popie jopie te doen bij de burgemeester. :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:21

Reusje0504 schreef:
Met programma's zoals wie trouwt mijn zoon!!

Ja dit heb ik ook. Daarom kijk ik vaak niet naar dit soort programma's. Net als Adam en Eva (ofzoiets).
Ik kan er gewoon niet fatsoenlijk naar kijken :+

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:21

Dacht even aan de tofus die serie op nickelodeon :')

Kan zo snel even niets bedenken. .. *kraaaaak*

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:24

Elke keer als ik, ik heb het nog nooit gedaan kijk.
Mijn god dat is eigenlijk niet om aan te zien zoals ze over seks praten en net doen alsof het totaal niet belangrijk is.
Vooral Macy wint het hier als het gaat om plaatsvervangende schaamte.

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:26

Haha film stukje is wel bekend denk ik. Vooral als je visite hebt en er komt een erotisch stuk voorbij.

Bij mijn moeder is het dat ze op een tafel slaat als ze moet lachen en dan ook heel hard.
Vriendin van mij lacht zo hard en uitbundig dat je oren ervan suizen, vooral in het openbaar..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:26

zonnebloem18 schreef:
Mijn god dat is eigenlijk niet om aan te zien zoals ze over seks praten en net doen alsof het totaal niet belangrijk is.

oooohhhh ja die ook! Is Macy dat meisje met het korte haar?

*edit* ja dus. Toen ik haar laatst zag zeggen tegen die dansleraar (met donkere huidskleur) hoorde zeggen dat ze een date had met een neger, wist ik echt even niet waar ik het zoeken moest :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:35

Mijn vriend heeft het heel erg met Tv-programma's :j Die rent echt de kamer uit soms bij de domme TV die ik kijk :D (inderdaad "ik heb het nog nooit gedaan", "from russia with love" en ook "barbie" scoort goed haha)

Ik heb er zelf vooral last van als mijn Brabantse vriendinnen met harde stem seksverhalen delen terwijl anderen het kunnen horen en als ik met mijn moeder op pad ben en ze kan niet meer stoppen met lachen :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:37

zonnebloem18 schreef:

Nou inderdaad! Wat een ellende zeg

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:38

Toen wij 8 weken zwanger waren werden we uitgenodigd om bij vrienden wat te gaan drinken met de vriendengroep. Kregen we te horen dat ze 12 weken zwanger waren. Omdat wij nog maar 8 weken waren konden we nog niks zeggen, maar het heeft wel voor 2 rode hoofden gezorgd :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:40

Jeetje Cubone wat overdreven zeg :')

Ik heb dat wel met inderdaad 18+ scenes en dat soort dingen als je met je ouders zit :')

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:41

Cubone schreef:
Frederieke_ schreef:

Vooral tijdens "volwassen scenes" waar je ouders bij zitten zeker? :D Verschrikkelijk is dat :')

Jep! -O-

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:45

fourseasons schreef:
zonnebloem18 schreef:

Nou inderdaad! Wat een ellende zeg

Yep hier ook eentje die het niet aan kan zien!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:50

Die Macy spant wel de kroon ja, maar die Gerben uit from Russia with love vind ik ook té erg!!!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:56

Macy uit "ik heb het nog nooit gedaan".. :\ Als ik aan mensen denk die het nog nooit gedaan hebben, dan denk ik toch echt aan mensen die 30+ zijn en niet aan 19-jarigen.... Ook die dildo party, echt wat vreselijk genant. Dan vooral 'ik heb een date met een neger en ik hoop dat hij mij wil ontmaagden, want hij negers hebben een grote banketstaaf". :') En die Gerben inderdaad.. Asociale zak dat het is. Die wil het liefst z'n stuk hout in alles wat een hartslag heeft steken..

Volwassen momenten in films zit ik ook altijd wel even van.. Ahum... :oo Weet niet of iemand gisteren Divorce heeft gezien? Dat Boudewijn aan het bed werd vastgeboeid en die vrouw daar in latex stond? :oo
Laatst bijgewerkt door MyHorseGirl op 31-03-14 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:56

Oh ja... regelmatig! schaam me soms rot dat ik NL ben als ik op vakantie ben. En andere NL-ers zie... oh boy. Maar ook de onzin die sommige fans op Twitter uitkramen... plaatsvervangende schaamte richting de acteur.

Awkward scenes in films heb ik ook last van. (maar bij mij zitten er geen ouders meer naast. Nee ik BEN die ouder die waarschijnlijk mijn kids soms plaatsvervangende schaamte bezorgd haha. Nu zijn ze 9 en 12 en valt t nog mee... zal wel erger worden als ze tiener zijn. Krijg nu al soms de "Oh MAM!!!" opmerking inclusief rollende ogen haha)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:59

Zilfstar schreef:
Oh ja... regelmatig! schaam me soms rot dat ik NL ben als ik op vakantie ben. En andere NL-ers zie... oh boy.

Och ja, hoe kan ik dit vergeten! Ver-schrik-ke-lijk -O- Zo onaangepast en platvloers en respectloos, brr
Mijn vriend en ik proberen in zulke situaties te verbergen dat we ook NL zijn.. Gaan we de hele tijd engels praten bijv., ook met elkaar haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:01

Bij series als friendzone. ..

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:34

SAKKIA schreef:
zonnebloem18 schreef:

oooohhhh ja die ook! Is Macy dat meisje met het korte haar?

*edit* ja dus. Toen ik haar laatst zag zeggen tegen die dansleraar (met donkere huidskleur) hoorde zeggen dat ze een date had met een neger, wist ik echt even niet waar ik het zoeken moest :+

Echt, precies dit! _/-\o_

(Maar wel blijven kijken :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:34

Op vakantie idd. En als Nederlanders Engels proberen te praten :')