Mijn ouders zijn er voor om alles biologisch, bij voorkeur alleen uit eigen tuin en passen altijd heel goed op hun energieverbruik (zonnepanelen etc.) Super natuurlijk! Maar naast dat gaan ze soms wel iets te ver. Zo was ik laatst met ze winkelen. Ze zagen bij een winkel de deur open staan. Stormen met zijn tweeën naar binnen en staan met hun handen in de lucht rondjes te draaien en te roepen hoe verschrikkelijk het is dat de deur open stond maar de verwarming aan
Ik wist niet hoe snel ik er voor moest zorgen dat ik aan de andere kant van de stad stond
Ik bedenk me er vast nog heel erg veel meer, maar ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen

Die rent echt de kamer uit soms bij de domme TV die ik kijk
Als ik aan mensen denk die het nog nooit gedaan hebben, dan denk ik toch echt aan mensen die 30+ zijn en niet aan 19-jarigen.... Ook die dildo party, echt wat vreselijk genant. Dan vooral 'ik heb een date met een neger en ik hoop dat hij mij wil ontmaagden, want hij negers hebben een grote banketstaaf".
Weet niet of iemand gisteren Divorce heeft gezien? Dat Boudewijn aan het bed werd vastgeboeid en die vrouw daar in latex stond?