Help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:00

Lig ik rustig op de bank Divorce te kijken, kruipt er op de muur naast de tv ineens iets omhoog. Ik sta op om te kijken wat het is.
Ja hoor, een hele dikke dikke grote spin.
Eentje met dikke poten en een dik lijf, zwart als roet.
En voor ik het wist, sprong het beest van de muur af en weg was ie.. Ik ben echt heel erg bang voor spinnen, maar dan ook niet grappig bang nee ik heb echt doods angsten. Ik begon keihard te huilen want ik kan natuurlijk niet verder leven met een levende dikke spin in huis.

Ineens loopt er bij de openhaard (andere kant van de woonkamer) ook ineens een dikke spin, leekt dezelfde. Meteen dood geslagen. Maar ik heb het idee dat dit niet de boosdoener was die op de muur liep.

Help mij bokkers :')
Wat moet ik doen.

Ik zit momenteel ook niet op de bank, nee ik sta voor de tv.
Met 2 slippers in beide handen.

Het is ook geen aanstellerij, want er zijn gewoon mensen die heel bang voor deze beesten zijn. ;)

Iselda

Re: Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:02

Oke, sorry, ik moest even grinniken :Y)
Maargoed, best een probleem idd.. Is er niemand thuis die je kan helpen? Hulp inroepen van buren? Weet je zeker dat het niet dezelfde was? (wsl niet, ze zijn altijd samen)..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:04

Bakje eromheen, papiertje eronder. :D

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:05

Zolang ie naast de tv blijft kan je m in de gaten houden :Y)
Kan er niet iemand komen om dat ff weg te halen?
Ik ben er ook geen held in met dit soort beestjes.

wat heb jij een mooi onderschrift zeg.. :)

Iselda

Boself schreef:
Bakje eromheen, papiertje eronder. :D

Zo doe ik het idd meestal ook. De laatste keer heeft het ruim een half uur geduurd voor ik het durfde, blij dat dat beest stil bleef zitten...
Ja, ik vind ze vies, eng en weeet ik veel wat allemaal nog meer, maar letterlijk doodsangsten heb ik geloof ik ook niet. Dus ik geloof best als je staat te huilen vanwege een spin dat je dat niet zomaar even doet..

Selina

Ohmygossshhhhh. Dit is zo eng. Ik dacht even, ik zweer het, jij bent mijn zusje.

Tijdens Divorce liep hier ook een giga zwarte spin. Zusje en ik durfden niet te bewegen. Net voordat ouders thuiskwamen was ie weggelopen. Net 2 sec geleden liep hij ineens op plafond. Mn moeder, zusje en ik keihard gillend wegrennen. En mn pa heeft hem gevangen. Pfoeee. Heb NIKS van divorce gevolgd :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:07

Even heel ongeëmancipeerd een man erbij halen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:08

Je weet toch hoe dat is met spinnen.Waar er 1 is zijn er 2.Het is altijd een setje.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 30-03-14 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:08

Nou ik had m graag gevangen maar die spin is dus al van de muur afgesprongen en ik weet niet waarheen..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:09

Britta31 schreef:
Je weet toch hoe dat is met spinnen.Waar er 1 is zijn er 2.Het is altijd een setje.

Jou mag ik niet :')
Dan zou er nog 1 lopen hier.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:10

Slina schreef:
Britta31 schreef:

Jou mag ik niet :')
Dan zou er nog 1 lopen hier.

Helaas, is toch wel meestal zo :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:10

Buurvrouw vragen spin te vangen..
Heb er ooit ook 1 samen met nog een buurvrouw uit een huis verwijderd..

(eerlijk gezegd hebben we het toen soort van gefaked, want ze durfde huis niet meer in en wij konden hem niet vinden, vonden er uiteindelijk 1 onder het bed en hebben bij hoog en laag beweerd dat het wel die ene moest zijn...)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:11

Ik heb medelijden met je, laatst zat er ook zomaar eentje voor mn neus. Echt letterlijk 20 cm van me vandaan.
Ik mep ze dood. Sorry voor spinnen liefhebbers maar ik wil die beesten hier gewoon niet bah. Ik zorg er wel altijd voor dat ze in 1 keer doodgaan. Anders vind ik het zielig :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:11

_Dominique schreef:
Nou ik had m graag gevangen maar die spin is dus al van de muur afgesprongen en ik weet niet waarheen..

Dat is nog erger :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:12

Zal ik mijn horrorverhaal dan maar vertellen? Ik zat eens op de bank en voelde iets kriebelen onderin mijn broekspijp. Keek ik, kwam er zo'n zwarte spin uitgekropen zo op mijn voet. Needless to say, I only cried for twenty minutes and didn't sleep for a year. :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:13

Die dikke zwarte spinnen zijn inderdaad met zijn tweeën, dus die dode zal niet die eerste zijn die je zag..
Tsja.. is er niet iemand in de buurt die hem kan vangen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:13

Spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spin.Moet eerlijk zeggen dat ik onze mega spin ook niet boven mijn bed wil hebben.De spin een naam geven helpt ook voor angst.Die van ons hebben de kinderen Anansie genoemd.Om de zoveel tijd komt de spin weer tevoorschijn(weer een nieuwe generatie)en dan zeggen we,Anansie is er weer.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 30-03-14 22:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:14

Bizzybijtje schreef:
Zal ik mijn horrorverhaal dan maar vertellen? Ik zat eens op de bank en voelde iets kriebelen onderin mijn broekspijp. Keek ik, kwam er zo'n zwarte spin uitgekropen zo op mijn voet. Needless to say, I only cried for twenty minutes and didn't sleep for a year. :')

Dit helpt me niet :') :') :') :') :')

Ik zou echt een gekke aanval krijgen ofzo

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:15

Hmmm waarom doodslaan?

Zal je angst zijn....maar die spin heeft meer reden om bang te zijn.

Dus volgende keer jezelf vermannen en hup een glas erover heen, als de spin erin zit, een papiertje er tussen schuiven en de spin buiten zetten.

Sterre98

Bij jou ook?! Ik liep net naar boven naar de badkamer, ik roep mijn moeder dat er een onzettend grote spin op de muur zit en dat ze NU moest komen :'). Spin is nu naar buiten en ik heb even een trauma opgelopen. :o

Anoniem

Haha, ik ben ook echt super bang voor spinnen! Wat k altijd doe is de stofzuiger erbij pakken, geeft ook niet zoveel vlekken :P

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:16

Opeens krijg ik overal kriebel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:18

Golf van misselijkheid en emoties gieren door mij heen :')

Weet je hoeveel tijd het kost om een glas re pakken en papier te zoeken, tegen die tijd is ie 'm allang gepeerd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:19

Dat je ze dood durft te slaan.. Dat durf ik al niet, omdat ik bang ben dat ze gaan springen..
Ik heb gelukkig honden die het wel leuk vinden om er mee te spelen zodra ze op de grond lopen, maar ik heb een tijd terug de hele avond op de rand van de stoel gezeten omdat er boven de bank een spin aan een draadje hing en ik bang was dat ie naar beneden zou vallen, hij viel dus inderdaad en ik ben blij dat ik niet op de bank zat.

Mijn witte herder is helaas overleden, die heb ik 2 keer verteld dat ie ze dood moest maken en sindsdien maakte hij er een sport van om ze dood te maken, ik hoefde ze daarna alleen nog maar op te ruimen (dat vond ik al erg genoeg)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:19

Wat een leuke verhalen komen hier voorbij in een topic van iemand met arachnofobie :') .