Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar wel een emmer, dus dat wordt idee 2! SuperAssie schreef:Ik heb een keer echt kattenpis in een tas gehad, gewoon een bad laten vollopen, alle shampoo's, badspul, vanish en weet ik wat voor zooi die ik kon vinden erin gekwakt, tas erin en weken maar
Daarna buiten aan de lucht een paar dagen laten drogen en de geur is weggegaan en nooit meer terug gekomen. Gebruik de tas nog steeds
Tip voor de volgende keer: geen schoenen meer buiten laten liggen

) 
lor1_1984 schreef:bij kattenpis kun je het beste groene biotex of ecodor gebruiken.
Dat breekt de eiwitten in de urine nl af.
Evt kun je ze daarna nog een tijdje in de azijn zetten, doe ik ook als ik zweetschoenen heb, wel ff goed spoelen of wassen (op max 40c in een kussensloop) daarna.
zwanepol schreef:lor1_1984 schreef:bij kattenpis kun je het beste groene biotex of ecodor gebruiken.
Dat breekt de eiwitten in de urine nl af.
Evt kun je ze daarna nog een tijdje in de azijn zetten, doe ik ook als ik zweetschoenen heb, wel ff goed spoelen of wassen (op max 40c in een kussensloop) daarna.
Even voor de goede orde, het is geen kattepis maar een kattepislucht, blijkbaar door transpiratie van mijn blote voeten in de schoenen....
wat is ecodor? nooit van gehoord

is de schoenen in een teil of wasbak parkeren en volgieten met schoonmaakazijn, na een uurtje weer wat bijgieten en zo een nachtje laten staan.