Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
]
Liefbeestje schreef:Wij hebben op een Amsterdamse basisschool wel eens alle leerlingen de schoenen laten uittrekken bij de ingang, omdat ze door de GGD moesten worden gecontroleerd op ziektes... Op dezelfde school ook wel eens met vrouwelijke collega's afgesproken om de directeur op die dag te vertellen dat je zwanger bent. (het was daar nogal moeilijk om vervangers te vinden...) Hij kreeg het er erg warm van die dag en pas laat kwam hij erachter dat het een grap was...
Dit jaar bij ons ons op school ( voortgezet onderwijs ), leuke grap voor de collega's door de uren, klassen en lessen voor volgend schooljaar te 'verloten' door de teamleider. Zoals een loting bij de voetbal, ik weet zeker dat er collega's zijn die helemaal de pan uit flippen
Thats_Me schreef:Ik kwam laatst op school en daar had een hele klas geen stroom [echt niet]. Die moesten toen de hele dag in hun jas in de klas zitten omdat het zo koud was [nou ja, ik vond het er nog warm maar goed bij mij op kantoor is het brr.. iets met mannen die het altijd warm hebben]. Oftewel kun je niet de stroom in je klas voor een dagje uit zetten? En dan halverwege de dag met je grap komen? Kan alleen als jouw klas apart op een groep zit natuurlijk.
Wij hebben op school wel eens een wc-rol mee moeten nemen ivm bezuinigingen [1 a 2 kids kwamen ook daadwerkelijk met een rol op school aan]
Uhh... zou je iets kunnen met bezuinigingen op het speelkwartier? Dat daarom harder doorgewerkt moet worden [en dan uiteraard later wel gewoon een kwartiertje pauze inlassen]. Maar ja, dan heb je zelf ook geen pauze.
ZeSteigert schreef:Wij hadden ook een keer een 'toets' allemaal heel verontwaardigd natuurlijk, op 1 april zeg dat kan niet. Was het zo'n rare toets, met 20 vragen en het ging zo ongeveer:
Schrijf je naam op je blaadje, lees alle vragen goed door. Succes! En dan 20 vragen die nergens op sloegen enzo, zoals 'Sta op als je vandaag iets roods aan hebt'
En op het einde: Je moest de vragen alleen maar doorlezen kids, niet uitvoeren