Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ojajoh schreef:waarom kijk ik er niet van op
nederlands rechts systeem, politie… allemaal 1 pot 'je hebt er weinig aan'
Maar een houding kan een ruzie veroorzaken maar mag zeker nooit leiden tot mishandeling
Jammer ook dat ze eigenlijk niks met de smsjes doen. Ze zou verwachten dat ze daarmee wat sterker zou staan en aan zou tonen hoe zijn gedrag in elkaar steekt
Hoe is het met je dochter nu? En zie je nog problemen voor de toekomst?
RoyceMack schreef:Als moeder zijnde zou ik die knappe boy een goei stomp op zijn gezicht geven. Want ja, zijn stalkende en bedreigende houding lokte bij jou een klap op zijn gezicht uit..
Onzin toch, maar dat is de manier van omgang hier in NL.
Je kunt beter zelf je eigen zaakjes afhandelen. je mag geen eigen rechtertje spelen maar als je het de echte rechter uit laat maken is er geen rechtvaardigheid en zitten jullie nog met de sh*t en rotgevoelens.
Arc_En_Ciel schreef:Politie kan niks doen met stalkberichten?
Dat is echt ronduit belachelijk. Mijn moeder en ik hebben ook aangifte tegen iemand gedaan (weliswaar ouder dan ik), maar de politie wil al weten wanneer ik normale berichten van deze persoon krijg, ondanks dat er waarschijnlijk geen gevaar meer voor mij is nu.
Heel erg vervelend allemaal. Ik hoop dat het goed komt..

phormicola schreef:Ja hoor, en een vrouw in een kort rokje vraagt erom verkracht te worden
Ik vind het onvoorstelbaar dat hij vrijgesproken is. Kunnen jullie er verder nog werk van maken of is dit het?
Sissi87 schreef:Belachelijk, echt niet te filmen dit.
Nederlands rechtsysteem kraakt aan ALLE kanten.. ze zouden hier t amerikaans rechtsysteem moeten invoeren..
(Las net toevallig op nos.nl dat er in deurne een juwelier was overvallen en de dame achter de balie de 2 overvallers heeft doodgeschoten, je kan er GIF op innemen dat zij met dit K*T systeem van NL ook nog is vast komt te zitten...
Rowdine schreef:Sissi87 schreef:Belachelijk, echt niet te filmen dit.
Nederlands rechtsysteem kraakt aan ALLE kanten.. ze zouden hier t amerikaans rechtsysteem moeten invoeren..
(Las net toevallig op nos.nl dat er in deurne een juwelier was overvallen en de dame achter de balie de 2 overvallers heeft doodgeschoten, je kan er GIF op innemen dat zij met dit K*T systeem van NL ook nog is vast komt te zitten...
Hoe gaat het er dan in Amerika aantoe?
haflover3 schreef:Rowdine schreef:
Hoe gaat het er dan in Amerika aantoe?
Dan kom je gewoon in de gevangenis terecht, nou en in Amerika dan wil je echt niet in de gevangenis terecht komen. Dat is allesbehalve een pretje.(itt Nederland)
Rowdine schreef:haflover3 schreef:
Dan kom je gewoon in de gevangenis terecht, nou en in Amerika dan wil je echt niet in de gevangenis terecht komen. Dat is allesbehalve een pretje.(itt Nederland)
Wat is dit nu weer voor onzin? Of heb je een bron?
TS, veel sterkte, ik hoop dat de ellende snel ophoudt!
phormicola schreef:Het Amerikaanse rechtssysteem is geen rechtssysteem meer, dat is inmiddels een fascistisch systeem tegen alle mannen en gekleurde mensen geworden. Als je als vrouw zelf een boekenkast op je kop trekt en dan om politie roept, dan ordt de man zonder pardon afgevoerd, zonder naar het verhaal te luisteren. Dit gebeurd ook als de vrouw degene is die de man mishandeld en de man de politie belt. Resultaat is altijd dat de man aan het kortste eind trekt.
Mijn bron is mijn Amerikaanse man en zijn Amerikaanse ex-vrouw. Momenteel hebben wij een Amerikaanse vriend bij ons inwonen die ook in dat soort situaties verzeilt raakte.
Pauline schreef:Ze kan in hoger beroep gaan met een goede advocaat. Meer mogelijkheden heeft ze niet. Maar frustrerend is het wel ja.
KimD schreef:Waar ik benieuwd naar ben voordat ik oordel over het rechtssysteem is het verhaal wat jou dochter heeft gedaan dat het zover is gekomen. Twee vechten, twee schuld.
Prrrr schreef:Als een advocatenkantoor zo heeft zitten prutsen is het misschien ook wel tijd voor een klacht richting deken (pas na de interne klachtbehandeling bij het kantoor), maar ook een klacht richting de RvR. Die willen dit best weten.