Zo dacht ik dat hier in ommen, in het landstede gebouw de het basketbal team van landstede woonde.

Ook at ik geen honing, want daar hadden bijen met de pootjes aangezeten!!!
Dat vond ik echt vies.
Zijn er meer bokkers met eigenaardigheden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tones schreef:Captain schreef:Nou... Nog steeds.. En dat is een gekookt eitje.. Dat je gewoon gekookt vruchtwater eet.. Ieeuuuwwwhh!
Oh yek, en dan komt t ook nog uit n kippenkont.....
dees_daan schreef:Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.
Klijntje schreef:dees_daan schreef:Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.
Ik ben het met je eens! Heb er ook altijd discussies over.
Net als 'uit de kant!' roepen, dan ga je dus juist precies in de weg staan
Was alleen heel boos dat er geen leuk bakje om heen zat want dat is niet handig.
__Sannne schreef:Mijn ouders hebben mijn zus en mij altijd wijsgemaakt dat een verkeersdrempel een huppakee heet. Ik kwam er in groep zes met verkeersles pas achter dat dit dus niet het geval was. Toch noem ik het nog steeds huppakee
Wat erg zeg.
EskeGirl schreef:Captain schreef:Nou... Nog steeds.. En dat is een gekookt eitje.. Dat je gewoon gekookt vruchtwater eet.. Ieeuuuwwwhh!
Zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk. Maar het is wel lekker...
Kan nu even zelf niets bedenken.
,wel het eigeel,maar dat witte,uhm tja
__Sannne schreef:Mijn ouders hebben mijn zus en mij altijd wijsgemaakt dat een verkeersdrempel een huppakee heet. Ik kwam er in groep zes met verkeersles pas achter dat dit dus niet het geval was. Toch noem ik het nog steeds huppakee