Dan heb je een hele periode les, waarin er word gezegd dat je 2 toetsen krijgt. 1 praktijk toets en een computertoets met wat theoretische vragen. De héle klas dacht dat het zo zat. Totdat je dus op school komt en onverwachts een aparte theoretische toets krijgt. En of school je hierin compenseert? Vergeet het maar. "Stond in de manual" krijg je na 3 weken als antwoord. *zucht*.
Elke periode hebben we ook 1 of ander groepsproject. Ik woon best ver weg van school en had dus weinig zin om alleen voor groepswerk naar school te komen. Dus afgesproken via skype. Prima. Ik zat op tijd klaar, skype aan maar er kwam niemand. Op whatsapp werd er gezegd ja we gaan nu dit even doen en dan overleggen we later. Prima. Ik ben mijn toetsen maar gaan voorbereiden omdat ik toch niks kon. Niks nada noppes gehoord meer van ze. Tot ik op facebook zette dat ik door mijn afleveringen Prison Break heen was. Ja nee dat kan niet. Hoezo? Ik mag dus geen tv kijken tijdens het huiswerk maken?
Bah ik heb geen motivatie meer. Dan denk je, hup schop onder je hol en gaan maar zo gemakkelijk gaat het niet. Focus je op na je opleiding! Is nog maar 2 jaar! Ja nee dat is makkelijk. Ik heb nog geen flauw idee wát ik uberhaupt wil gaan doen en moet volgend jaar een half jaar stage lopen én een minor doen en ik heb van beide nog geen flauw idee hoe of wat. Of school je daarin helpt? Nah. valt tegen. Ja je hebt wel een career counselor, maar er is iets met die man wat ik niet vertrouw.
Mijn moeder is er niet voor om te stoppen met de opleiding, en eigenlijk ikzelf ook niet want ik heb een hekel aan opgeven. Maar dit is ook niet leuk. De keren dát ik naar school ga/moet (zoveel les hebben we niet) kom ik amper mijn bed uit en heb ik gewoon geen zin om me naar school te slepen.
Ik wil graag iets doen voor dieren. Bij een overheidsinstantie of een supermarkt ofzo weet ik het. Mijn interessegebied ligt bij de gezondheidszorg en het dierenwelzijn. En daar wil ik in verder. Maar wat dan? Ja that is the million dollar question. Op het moment voelt het een verplichting om naar school te gaan en heb ik nergens zin meer in. Het liefste zou ik gewoon full time gaan werken, geld sparen en lekker emigreren. Naar Canada ofzo. Maarja, en dan? Bah.
Moest het even van me af schrijven. Voelt best goed. Mocht iemand suggesties hebben voor wat ik als stage/minor kan gaan doen: please inform me. Ik sta voor een hoop open, al is de motivatie echt heel ver zoek.