Mijn Microsoft Starter pakket was een tijdje terug na een jaar verlopen en inmiddels heb ik de gratis proefversies ook gebruikt. De proefversies kon ik alleen downloaden als ik een Microsoft-account aanmaakte, geen probleem en gewoon via mijn emailadres aangemeld.
Gisteren heb ik via Slim.nl, een site waar studenten wat voordeliger programma's en ander studiemateriaal kunnen aanschaffen een jaarlicentie voor Microsoft Office 2013 gekocht. Kreeg twee downloadlinkjes, één voor het installatieprogramma en één waar alles in zat. Na 2,5 uur oude versies verwijderen en downloaden stond mijn Microsoft Office 2013 pakketje er eindelijk op.
Nu komt het probleem, ik heb constant onderstaande melding in Excel, Word en de andere programma's. Een aantal programma's kan ik zelfs niet eens gebruiken omdat ik moet inloggen en vervolgens de melding krijg dat dat account is verlopen.. Outlook doet het overigens wel met mijn emailadres. In de melding staat Microsoft Office 365 maar die heb ik dus niet aangeschaft. De datum dat het verlopen is stond gisteren nog op vandaag, maar staat vandaag dus op morgen.

Ik heb wel de 25 cijferige productcode via Slim.nl gekregen, maar die herkent Office niet als ik die ingeef. Ik zou toch wel graag mijn account weer koppelen omdat ik de Onedrive wel gebruik.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn pakketje aan mijn account kan koppelen?
Ik ken wel een aantal ICT-ers die me ermee willen helpen, maar daar ben ik eigenlijk te eigenwijs voor want het zal vast iets supersimpels zijn, en ik heb liever niet dat mensen aan mijn laptop zitten.
Hoop dat jullie zo genoeg info hebben en mij kunnen helpen