Ik volg momenteel de opleiding Verpleegkundige en zit nu in mijn derde jaar.
Volgend jaar ga ik stage lopen, 30 weken. Nu is het probleem dat ik dit jaar mijn stage in de psychiatrie na 10 weken zelf heb beëindigd.
Ik kon er bij wijze van bijna zelf opgenomen worden zo ongelukkig werd ik er, totaal niet op mijn plek. Ik ben al onwijs onzeker van mezelf, echt de kat uit de boom kijken.
Met een stage op een afdeling waar mensen dit tegen je gebruiken, daar stuur je een student toch niet heen lijkt mij?
Nu heb ik de keuze, wat wil ik volgend jaar doen?
Ik wil graag afstuderen in het ziekenhuis. Ik wil super graag naar de afdeling traumatologie als ik mijn diploma gehaald heb.
Om later eventueel te kunnen werken op de spoedeisende hulp. Maar dit is mijn tien jaren plan.
Ik heb na mijn vierde jaar 20 weken verlening voor een nieuwe stage.
Maar als ik mijn aankomende stage niet haal, moet ik door voor een niveau 3 diploma.
Ik zit dus heel erg te twijfelen. Wat voor stage moet ik kiezen?
Moet ik voor mezelf safe kiezen en een thuiszorg stage nemen? Of moet ik mezelf toch uitdagen en de stage in het ziekenhuis aannemen?
Het is enorm pittig een ziekenhuis en dat zegt iedereen. Maar ik wil er later toch heen? Of moet ik het pas kiezen in mijn verlening?
Dat ik eerst nog een hele hoop ervaring zowel in de praktijk als bij mezelf verbeter?
Ik weet het niet meer. School laat ik geen keuze meer voor me maken.