[ENQ] Enquete nieuw product voor Apple (schoolproject)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MisticRider

[ENQ] Enquete nieuw product voor Apple (schoolproject)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 11:43

Lieve bokkers,

Graag wil ik jullie om een gunst vragen.
Als school project hebben wij een ênquete samengesteld om op deze manier meer te leren over het doen van marktonderzoek. Naast deze vorm van research zijn wij ook de straat op geweest om daar mensen om hun mening te vragen. Ook hebben wij een focus group samengesteld om het product verder te ontwikkelen.

Hierbij wil ik de bokkers vragen of zij onze ênquete ook in willen vullen, zodat wij zo veel mogelijk reacties krijgen. Hoe meer reacties hoe beter!

Hier staat de ênquete:
https://www.surveymonkey.com/s/D2F26VC

Alvast bedankt *\o/*
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 25-03-14 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [ENQ] toegevoegd in de titel.

Mjetterd

Re: Enquete nieuw product voor Apple (schoolproject)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:20

Ik krijg een foutmelding bij pagina 2 :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:34

Je enquete werkt niet goed inderdaad. Ik kom ook niet verder dan pagina 1. Overigens vind ik je vragen ook niet altijd even helder. Als ik aangeef dat ik een dergelijk apparaat niet in de winkel zou willen kopen, dan zijn lang niet alle vragen van belang die erna volgen. Maar er is nergens een optie nvt. Of indien nee, ga door naar vraag 6 ofzo (moet je dan even logisch maken).

Ook vind ik de vraag of het je voorkeur heeft of je het scherm los kan koppelen van het toetsenbord erg vaag. Voorkeur in plaats van wat? Een ipad, een laptop een computer?

Als laatste vind ik je productomschrijving erg summier. En de vraag over de prijscatagorie vind ik niet juist. Ik geef aan dat ik het apparaat niet wil/geen toegevoegde waarde vind hebben. Maar ik moet wel kiezen tussen absurt hoge bedragen (zowiezo vind ik de bedragen uit proportie: je begint vanaf 1000 euro. Ik zou nooit een laptop/ipad kopen (of een samenvoegsel daarvan) voor meer dan 750 euro bv. Dus je moet ook een lage categorie kunnen aangeven met uitleg waarom je voor die prijsindicatie kiest (kies bijvoorbeeld voor - lager dan 1000, 1000-1500, meer dan 1500 (of zoiets)).

[edit] de naturelkleuren van apple? Wat bedoel je daarmee?

En er staan ook nog wat spelfoutjes in. Aangezien je onderzoek niet goed werkt, kan je het nu nog even allemaal aanpassen :)

EvelijnS

Re: Enquete nieuw product voor Apple (schoolproject)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:47

LZP -> STW