Morgen naar de kapper: what to do?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Morgen naar de kapper: what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 22:24

Ten eerste; sorry sorry sorry als dit topic verkeerd staat! Ben me niet helemaal thuis in dit gedeelte van Bokt.

Back to business.
Morgen ga ik naar de kapper, en ik wil echt even iets heel anders met mijn haar, maar ik heb geen idee wat! Ik heb halflang haar met een schuine scheiding er in en dit heb ik eigenlijk altijd in een staart en zo nu en dan in een halve staart. Aardig saai dus, maar wel lekker practisch, wat wel lekker makkelijk is voor bij de paarden, het hardlopen en ik ben ook geen modepopje die elke dag uren voor de spiegel staat voor d'r haar/make-up. Los draag ik het eigenlijk nooit want ik heb d'r zo'n ongelooflijke rothekel aan als al dat haar voor je gezicht valt of zo in je nek krioelt. Ik ben van mezelf erg donkerblond met voornamelijk in de zomer highlights erin. Mijn haar is redelijk dik en heeft een hele lichte slag.
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel wensen of eisen, ik heb allerlei kapsels op gezocht maar ik vind van alles wel wat leuk. Twee dingen die ik echt. niet. wil; middenscheiding en kort haar. Een middenscheiding staat mij enorm slecht en ik ben heel blij dat m'n haar nu eindelijk langer dan m'n schouders is. :=
Iemand misschien suggesties wat ik met mijn haar zou kunnen doen?

Even een idee'tje over hoe m'n haar er uit zag een aantal maand geleden. (Ik maak nou eenmaal niet graag foto's van mezelf)
los, is nu een goed stuk langer.
en vast van de zijkant, en van 'voor'.

Hopelijk kan iemand mij aan een paar leuke ideeën helpen!
Groetjes, Aniek.

hanny_jelke

Re: Morgen naar de kapper: what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:26

ik ga ook morgen, voor mij enkel de dode puntjes zal al pijn zat doen moet een flink stuk af moeten :(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Morgen naar de kapper: what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:26

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:48

Zoals Bellatrix hierboven al aangeeft, hebben we hier een centraal topic voor. Daar kun je ongetwijfeld tips&advies krijgen. Hier plaats ik een slotje. :)