Voor een project dat wij doen voor onze studie zijn we benieuwd of er interesse is naar kinderopvang op de manege. Heeft u een kindje? Dan zou u ons erg helpen door deze enquete in te vullen. Hij duurt slechts 2 minuten. Bedankt!
niet ingevuld, maar ik zou oppas wel handig vinden als ik er bv gestald zou staan en dat ik dan kon rijden en de kids oppas hadden maar volledige opvang niet, te gevaarlijk op een manege
Ik pas meestal wel op de kleine kinderen van de mensen bij ons op stal, wanneer de moeders gaan rijden. Neem ze dan gezellig op sleeptouw, dus denk dat zij het wel erg handig vinden zo'n 'oppas/opvang'
niet ingevuld, maar ik zou oppas wel handig vinden als ik er bv gestald zou staan en dat ik dan kon rijden en de kids oppas hadden maar volledige opvang niet, te gevaarlijk op een manege
ik zou mits genoeg begeleiding en oppas het wel gebruiken maar niet dat ze bij de paarden kunnen,kleine diertjes zoals kippetjes en schaapjes etc is wel leuk,mits begeleiding,verder zou ik het niet als vaste opvang gebruiken maar alleen als ik bv eens zou rijden dat hij af en toe als hij t leuk vind daar gebruik van maak
Een aparte speelruimte / kamer bij de kantine zou ideaal zijn voor moeders. Maar dan wel onder voorwaarde dat de kinderen dus alleen in die ruimte blijven bij de begeleiding.
Nonnie89
Geplaatst: 25-03-14 14:48
wwillemijn schreef:
manege voorst heeft een kinderopvang erbij, dus het bestaat zeker
Dat is een BSO dat ze daar hebben. Dus geen kleine kindjes.