vakkenvullen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FrenchFries

vakkenvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 18:40

hi, ik wil morgen bij een paar winkels langs gaan om te kijken of ze nog vakkenvullers nodig hebben... waar hoe doe je dat eigenlijk? moet je een cv hebben? en waar kan ik dat vragen?

ik ben 15 :)

saskiakefie

Re: vakkenvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:43

nee gewoon even vragen hoef je wss alleen een formuliertje in te vullen :)

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:44

Je kan een sollicitatie formulier vragen. De meeste winkels hebben wel een servicebalie , daar kan je meestal wel terecht. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:50

Juist via internet is het tegewoordig. Bij de ah wordt je teruggestuurd en online invullen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:51

Via internet zou ik niet doen, gewoon een formuliertje vragen bij de servicebalie. :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:53

Bij ah staat het tegenwoordig idd online. Dus zul je geen formulier meer mee krijgen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:54

Ik zou inderdaad een formulier vragen bij de servicebalie (en als er geen servicebalie is, even in de winkel aan een medewerker vragen naar de teamleider). Overigens krijg je bij onze Albert Heijn nog gewoon een sollicitatieformulier mee, dus dat zal wel per regio verschillen.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:55

Bij veel winkels kun je alleen online solliciteren tegenwoordig. Zou dus eerst even kijken op de sites van een paar winkels, staat vaak wel een kopje met 'werken bij.....'

edit
als het mogelijk is een formulier te halen is dat natuurlijk beter. Dan zien ze meteen je gezicht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:58

Bij ons kan je alleen online solliciteren, vragen kan je altijd doen maar als ze het aan mij vragen (als ik sp doe) dan hebben ze er niet zoveel aan, ik moet doorverwijzen naar internet en ga niet over de sollicitaties..

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:58

Gewoon even in de winkel vragen aan een medewerker (als er een servicebalie is vaak op de servicebalie, anders gewoon een willekeurige medewerker aanspreken dan haalt die zijn teamleider er wel bij). Sommige winkels zijn overgegaan op een online sollicitatieformulier, anderen hebben het nog op papier. Dus je zult er ofwel één meekrijgen of ze zullen je uitleggen waar je het op de site kan vinden.

Voor vakkenvullen hoef je eigenlijk alleen ene formulier in te vullen met je gegevens. Hierop wordt wel gevraagd naar je opleiding en eventuele eerdere werkervaring maar je hoeft dus niet zelf een heel cv te schrijven;)
Bij veel winkels hier werkt het overigens om na het inleveren van het formulier nog eens naar de winkel te bellen als je binnen een week geen antwoord hebt (mits ze mensen zoeken). Vaak vinden ze het hier erg positief als je aantoond dat je écht graag in deze winkel wilt werken.