Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar goed, ik blijf bij die kmix serie het vermoeden houden dat de prijs flink opgejaagd word door het geinige design...(moet me dus niet laten verleiden door "ja maar het ziet er zo leuk uit, ikwilluthebbuh" )
) Sonja_vR schreef:deeg is echt een bijzaak voor mij![]()
ik wil juist een processor die goed is, dus hakken en pureren van heel zacht, tot keiharde producten(zeg van gekookte groente, tot ijsklontjes en notenpasta's maken , dat zijn dingen waarvoor hij bijna dagelijks aan het werk mag/moet
deeg en beslag zal dan voor hetgeen wat ik maak ook wel goed komen , dat doe ik momenteel met een handmixer en dan is het resultaat ook goed ,
inhoud hoeft ook niet idioot groot te zijn , 3,nog wat liter is al ruim voldoende voor hier in huis.
blender zou ik er eventueel nog los naast kunnen/willen hebben , maar als het even kan, gewoon ene opzet stuk er bij
maar magimix staat wel op het "in het echt bekijken"lijstje
maar goed, allemaal zoveel opties per merk ook, denk dat ik sowieso een lijstje met zaken moet makenb , waaronder gewenste formaten van de verschillende kommen en kannen
ik denk dat een 3 tot 4 liter fp kom voldoende groot is, blender toch wel dik over de liter heen en zou fijn zijn als er nog een kleinere kom bij zit , zo een hakmolentje wat er ondersteboven op kan(zag ik bij kenwood fp9nogwat)
maar goed, dan heb je bijvoorbeeld van kenwood ook nog de kmix serie, errug mooi, maar dan zit ik met een staafmixer+toebehoren waaronder een kom van 1 liter, dan moet er sowieso een blender naast en eventueel nog een mooie handmixer uit dezelfde seriemaar goed, ik blijf bij die kmix serie het vermoeden houden dat de prijs flink opgejaagd word door het geinige design...(moet me dus niet laten verleiden door "ja maar het ziet er zo leuk uit, ikwilluthebbuh" )
op het eerste (theoretische) gezicht lijkt de Bosch mum 5nogwat of de kenwood fp800, 810 of die 9nogwat een leuke shortlist (echt, al die typenummers)
Ik beleef iig zeer veel plezier van mijn apparaat!! Daarnaast kan je heel lang kommen ed blijven bestellen.
)
Hij heeft erg veel opties en alles werkt even goed. Van deeg kneden tot beslag mixen en van de fijnste komkommerplakjes snijden tot een knolselderij flinterdun raspen. En ook niet onbelangrijke, alle elementen zijn gemakkelijk om te wisselen, kunnen in de vaatwasser en je kunt het ook nog eens netjes en veilig opbergen in het meegeleverde tasje. Ik heb een RVS mengkom, werkt ook heel fijn en is zo weer schoon. Ik kan hem iedereen aanraden
(puur gekeken naar wat ik er mee doe)