Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jupiterius schreef:Alles wat geen wit of bruin brood is, is volkoren brood. Ik denk overigens dat dit te maken heeft met de bloedspiegel die snel stijgt door koolhydraatproducten.
Het zal dus verstandiger zijn om de koolhydraten te vermijden. Fijn iig dat je even weg kan

jupiterius schreef:Alles wat geen wit of bruin brood is, is volkoren brood. Ik denk overigens dat dit te maken heeft met de bloedspiegel die snel stijgt door koolhydraatproducten.
Het zal dus verstandiger zijn om de koolhydraten te vermijden. Fijn iig dat je even weg kan
mayday schreef:jupiterius schreef:Alles wat geen wit of bruin brood is, is volkoren brood. Ik denk overigens dat dit te maken heeft met de bloedspiegel die snel stijgt door koolhydraatproducten.
Meergranenbrood is toch echt of wit of bruin in de meeste gevallen, de kleur komt van een gebrand graan en heeft niks met volkoren te maken, veel meergranenbrood is op basis van wit meel....