Welke bokker heeft jou dit jaar een goede dienst..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:03

Danifur, Tallie1979 en Maarten Haha!

Voor hun luisterend oor en vriendschap Schijnheilig en danifur ook omdat ze naast haar eigen paard en het paard van haar moeder ook altijd voor Omar klaarstaat OK dan! jullie zijn toppertjes OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:04

Gijsenkim; o.a. door met me naar Xara te gaan, toen we geen auto meer hadden en altijd een luisterd oor (lezend oog) te bieden.

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:06

Lia en Albert, gewoon voor hun vriendschap, en voor Händell, die ik mocht rijden bij hen en op de Lunterenrit Lovers

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:07

DOSATOR

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:19

2003 was voor mij een zwaar jaar, waarin ik veel geleerd heb. Mijn mensenkennis is flink gegroeid mag ik wel zeggen. Bij deze alle mensen die me gesteund hebben, nogmaals ontzettend bedankt! Er zijn veel mensen hier bij wie ik na alles toch nog terecht kan, ook al spreek ik ze (helaaaaaaas) zelden. Er zijn er zeker een paar bij wie ik aan zal kloppen waar nodig. Daarnaast zijn er mensen die me vreselijk teleurgesteld hebben, dingen gezegd hebben die me de grond in hebben getrapt. Ook bedankt! *maar ach, je leert ervan....*

De mensen die ik afgelopen jaar heb leren kennen: Lovers .

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:38

Een stel boktkoppelaars hier...

Bedankt Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:45

Runningkawa omdat ik na een ritje op Kawa weer wist welke kant ik op moest met Marca. Hierdoor kreeg ik het ojaaaa zo zat dat ook al weer gevoel.

Tessa omdat ze me altijd aan het lachen maakt met haar probleempjes. (die zijn ook altijd zo leuk)

Dorine omdat ze me heeft laten inzien dat als je maar positief genoeg bent het eigenlijk allemaal wel goed komt. Ze is helaas gestorven, maar ook daar kan ik vrede mee hebben door haar positiviteit.

Tja en dan natuurlijk alle bokkers in het algemeen, Ik denk dat ik aan iedere bokker wel iets te danken heb, Of we het nou wel of niet eens waren

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:52

gijsenkim schreef:
Tessa omdat ze me altijd aan het lachen maakt met haar probleempjes. (die zijn ook altijd zo leuk)


Ja, echt leuk... Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:53

Tessebes"]
[quote="gijsenkim schreef:
Tessa omdat ze me altijd aan het lachen maakt met haar probleempjes. (die zijn ook altijd zo leuk)


Ja, echt leuk... Scheve mond
[/quote]


okeee bijzonder dan Haha! Knipoog

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:04

dank je wel Annmiekie!!! Haha! dat geld andersom ook.. ik ben ook heel erg blij dat jij een luisterend oor voor mij hebt als er iets is!! Lovers

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:17

haha *botervlieg van de schudde konten. haha Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:19

Ja dat zijn er veel.. bij iedereen kan ik altijd me hart wel luchten van Bokt....

Maar in het bijzonder jarno, want zij gaat al weken mee op paardenjacht met me Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:20

O ja, dankzij Marijn4045 kom ik nog eens goed in m'n rijkleding te zitten. Ik ben dankzij haar dit jaar een paar Mountain Horse Sportive Riders, een Pikeur rijbroek en een Kentucky jas rijker!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:26

Oscar heeft mij heel veel geholpen het afgelopen jaar met de wedstrijden.
Mede dankzij haar kunnen Laiser en ik steeds betere proeven neer zetten.
Als we het goed gedaan hebben zegt ze het, maar ook als we domme fouten hebben gemaakt.
Verder kan ze zo heerlijk relativeren en alles positief bekijken.
Oscar ik hoop ook de komende tijd nog veel plezier te mogen beleven met jou op wedstrijd.

Verder vind ik het ook altijd heel fijn dat Karin zo'n fijne meid is die ook altijd bereid is om je te helpen als dat nodig is.

Verder ook nog een paar opmerkingen die bokkers gemaakt hebben, hebben effect gehad. Zo heb ik nu een aantal dingen gedaan en ga ik doen doordat zij mij op het juiste moment wisten te stimuleren. Helaas is een van die bokkers overleden. Maar Dorine's laatste pb speelt nog regelmatig door mijn hoofd. Dus Dorine, ook al kun je dit niet meer lezen. Bedankt dat ik je heb mogen leren kennen.

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:32

ankie1 schreef:
DOSATOR

Dank je wel lieve schat, maar dat had je ook verdiend!!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:04

Voor mij zijn dat dit jaar Stef en Tallie1979.
Stef omdat ze voor mijn paardjes zorgt nu ik daar zelf niet toe in staat ben.
Wat ik zeer op prijs stel, zonder haar hulp zouden t nu 2 mega varkens zijn Knipoog
En Tallie omdat ze gewoon een super lief vriendinnetje is en me in t ziekenhuis op kwam zoeken met een Pooh beer, die me uiteindelijk diezelfde avond nog heeft getroost in t ziekenhuis (pooh dus).
En omdat ze er gewoon altijd voor me is, of t nu om mij persoonlijk gaat of om mijn hulp met dingen wat mijn paardjes betreft.

Beide dames verdienen van mij dus een pluim!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:12

Lindy, Jannelientje en Shiloh.

Nimber

Berichten: 26557
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:30

Dorine gewoon om wie ze was.
Jantina omdat ze gewoon ge is en ik ook hardstikke gek met haar ben en ik heel snel weer naar Ameland kom om haar te pesten.
Ilindra omdat ze me echt super uit de brand heeft geholpen met paard en koets en gewoon ook omdat het een geweldige meid is dan mag ik Albert niet vergeten natuurlijk want die is net zo lief.
Stef omdat ze gewoon een vriendinnetje van me is.
Liberty is mijn boktshowvriendinnetje.Bijna alle shows komen we elkaar tegen en het is altijd super gezellig.
Liesbeth omdat ik zomaar een show mocht rijden met een geweldige shire ik glunder nog na!

Alle mensen van het DVT waar ik zo leuk mee kan kletsen.

Maar de belangrijkste bokkers zijn toch wel Joshua mijn vriend en maatje door dik en dun.
Mijn lieve schoonmammie Greetje die 2 super mooie paardje voor mij heeft opgezocht.
Mijn schoonzusje Yootha die altijd super snel paspoorten in elkaar heeft.
Sundancer die dag en nacht klaar staat als mijn computer de hik heeft of andere stomme dingen doet die ik niet wil dat hij doet en Theun de wandelende vraagbaak over mijn lievelingsras.

en eigenlijk vergeet ik nu nog vast veel mensen maar ik ben blij dat ik jullie via bokt heb leren kennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:51

Ireentjuh omdat ik haar evitatje mag doen wanneer ze geen tijd heeft. das toch een blijk van vertrouwen, waar ik heel blij mee ben!

GijsenKim vanwege verschillende dingen en omdat ze weer altijd opvrolijkt, ook al soms op een wel hele rare manier Haha!

Verder de mensen van stal midden delfland (ook een aantal op bokt) die het altijd weer leuk maken op stal!
daardoor voel ik me er erg thuis en dat is leuk!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:53

bart heeft mij dit jaar een goede dienst bewezen, hij weet zelf waarom! Lachen

verder alle bokkers die trouw vrienden met mij zijn gebleven en de nieuwe die ik gemaakt heb.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:07

Barb en Spokey natuurlijk! Omdat ze zo vreselijk gezellig en mutserig zijn natuurlijk! Haha! Hoop dat we elkaar nog vaak tegen komen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:14

1. dorine omdat ze bijzonder is.

Jurga omdat ik via haar toch nog een klein beetje 'in de paarden blijf'.
tallie, omdat het zo leuk klikt en dat de lessen echt fijn gaan.
Katrien en de rest van het trouwtopic, omdat we allemaal getrouwd zijn (maar gelukkig niet met elkaar Haha!).
Cody, voor de heerlijke verhalen via PB en MSN, en de MSN spelletjes Haha!
De mensen van FA, omdat ik stiekem meelees en een hele hoop leer daar Knipoog

En de rest van bokt, gewoon omdat ze maken dat bokt bokt is.

Heb ik dat ff mooi gezegd he Schijnheilig

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:33

Woogy en Sypheron omdat ik steeds mijn verhaal kwijtkan,en ze me niet zeikerd of aansteller noemen als ik (weeral) eens problemen heb (niet dat andere bokkers dat wel doen hoor Knipoog)

Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:33

AnneOmie"]
Danifur, Tallie1979 en Maarten Haha!

Voor hun luisterend oor en vriendschap Schijnheilig en danifur ook omdat ze naast haar eigen paard en het paard van haar moeder ook altijd voor Omar klaarstaat OK dan! jullie zijn toppertjes OK dan!
[/quote]

Geen probleem Haha! Je weet het he Knipoog Lekker ouwehoeren eens per 2 weken Haha! Lekker bijbeppen over van alles en nog wat en daarbij niet echt de tijd in de gaten houden zoals vanaaf Schijnheilig


[quote="Angelique18 schreef:
En Tallie omdat ze gewoon een super lief vriendinnetje is en me in t ziekenhuis op kwam zoeken met een Pooh beer, die me uiteindelijk diezelfde avond nog heeft getroost in t ziekenhuis (pooh dus).
En omdat ze er gewoon altijd voor me is, of t nu om mij persoonlijk gaat of om mijn hulp met dingen wat mijn paardjes betreft.


Hou ook van jou meis Lovers En ik ben blij dat Pooh je een beetje troost heeft geboden, daar is hij voor aangenomen.. Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:35

Joost (Death_Squad), gewoon omdat hij mijn vriendje is Lovers Lachen

Jantina, die hier nog wel eens komt overnachten bij meetings op het vaste land. Geen straf, erg gezellig en krijg er ook nog een low-budget weekendje Ameland voor terug! Volgens voorjaar mét paard Lachen

Karin, gewoon omdat zij een hele goede vriendin van mij is geworden en dat ik voor veel dingen bij haar terecht kan.

Mike, voor de gezellige het-gaat-nergens-over mails onder werktijd en bovendien onze gezamelijke RL gekte Knipoog

Miss_Petit, ken haar nog maar kort, maar mag je erg graag, gezellige meid en een uitstekende vriendin voor Mike Haha!

Romkabouter, voor de hulp met het rijden tijdens en na de vakantie in België.

Mayo, voor de hulp en gezelligheid in Almelo Lachen

Maarten, ook voor de hulp en gezelligheid in Almelo, tevens voor de fantastische catering in daar en ook in België!

Spades, ook voor de onzin mails onder werktijd Haha!

En alle roddelaars niet te vergeten natuurlijk Lachen

Ook iemand die me enorm teleurgesteld heeft, wat ik werkelijk nooit van diegene verwacht had. Jammer maar helaas.
Laatst bijgewerkt door Naz op 17-12-03 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt