Welke bokker heeft jou dit jaar een goede dienst..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:01

Nathalie schreef:
Nou allereerst Jij Bren! En natuurlijk Lotte, want die betekend echt vet veel voor me en ze is er ook altijd voor me!!! Ben zooo blij dat ik haar ken. Lachen

Party!!
Nou daar hoef ik niks aan toe te voegen dat geld precies hetzelfde voor mij bij jou Lachen

En verder natuurlijk Bren en alles No0Bies die er altijd voor mij en elkaar zijn! Lachen

En natuurlijk nog omax want die heeft de 'paardenverkrachter' betrapt en herkend zodat die opgepakt kon worden, goed zo Steef! OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:04

voor mij is dat Machie!kan altijd bij haar terecht en is heel erg gezellig om mee op stap te gaan! en hetzelfde geldt voor Destinietje!

en verder waren alle bokkers die meewaren naar de time-out ook heel gezellig, en natuurlijk SuperSnel die toen die avond onze chauffeur was Knipoog
en ook al was SuperPepijn er steeds niet bij, via msn kan ook hij heel goed luisteren, dus verdiend ie t ook om genoemd te worden

maar bovenaan staan toch echt machie&destinietje

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:12

Arno24 schreef:
Een hele belangrijke persoon voor mij op Bokt (en natuurlijk zeker buiten bokt Knipoog )is en blijft mijn lieve vriendin die mij heeft gesteund Lovers Ook wil ik Nathalie1981 daarbij aanhalen OK dan!



Graag gedaan hoor

Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:15

Angelique Haha! AnneOmie en Mayo Haha!

Toe ik van de zomer in een dip zat mocht ik gal spuien bij Mayo, ben haar er nog dankbaar voor.. En uiteraard mijn twee vriendinnetjes hier op bokt die ook altijd naar mijn eeuwige gezeur luisteren. *LOL*

En Irene, omdat ze mij bezoekrecht gaf terwijl ik Winnie nog niet eens betaald had Haha! Als ik Winnie niet had gehad dan was ik waarschijnlijk nu in het Delta beland.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:27

Dan wil ik graag Leonoor bedanken voor de tijd en energie die ze in mij en Luna heeft gestoken. OK dan!
Leonoor heeft Luna beleerd en mij over het eerste beetje van mij angst heen geholpen.
Verder wil ik graag Annick en Coydog bedanken voor de goede zorgen voor Luna (en mij) toen we daar op stal stonden, Amyjamie voor het helpen met Luna en het rijden op haar, xjessiex voor de gezelligheid.
Nouja, iedereen wel voor de gezelligheid en goede raad en een luisterend oor (lezend oog). Pling

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:33

Miranda Lovers (fjordahluver) Lovers mn beste vriendinnetje! staat altijd voor me klaar! (ik ook voor haar) en is gewoon een super melige meid!

en natuurlijk jordymooij, i'll never forget you sweety, i love you Lovers

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:44

Spokey omdat ze iedere keer weer klaar staat om te groomen en mijn proefjes voor te lezen en ze probeerd me iedere keer weer te kalmeren Haha!
Nuv omdat we al 2x naar een ander deel van Nederland zijn gegaan
om een paard te keuren en te kopen *LOL*
en Flootje omdat ze altijd een luisterend oor heeft en een topmeid is!!

Bedankt meiden OK dan!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:44

Eva *Ethelate*, Maaike *grassie* en Brenda *chatelaine* hebben mij dit jaar een goede dienst bewezen door gewoon er altijd voor me te zijn Lovers *en andersom geld dit natuurlijk ook he meiden Lachen *
Alle No0Bies ook natuurlijk!! Party!! Lovers En de die-hard DVT'ers Lachen!

Verder ItsMe, Aifa, Clautje en.. pfff... hier ben ik nooit goed in... vergeet altijd meer als de helft Clown Nja, sorry als ik je vergeten ben Knipoog

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:03

Omdat Lonneke (irish_lady) zich overgeslagen voelt wil ik haar ook nog ff bedanken voor de goede/gezellige gesprekken en goede raad. Tong uitsteken
nu tevreden lon?

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:04

Voor mij is het koetjespaard.
Ze heeft mij het afgelopen jaar flink geholpen met de paarden,
ondanks dat ze het zelf best druk heeft.

Koetjespaard BEDANKT,ook namens de paardjes Kusje OK dan! .

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:25

Kath_ schreef:
Uhmm

Allereerst mijn aller beste vliendinnie moon *monica* Lovers Echt super veel tnx!!

En mja, brennie die ook veel bewezen heeft, en die me een paar super melige dagen bezorgde, super! Kusje

En dan nog emmatjuh, en kirsten... en die bokkers waren het wel weer, denk ik Lachen

Lief van je Lovers

Bij mij mijn beste bokt vriendinnetje Miranda (fjordahluver) Lachen
Ik heb echt altijd heel veel lol met haar, en ze is gewoon een hele aardige meid Kusje laf joe meis! Lovers

Voor de rest Kath natuurlijk, en Monica. Kusje
Lies (liesje_lover), Esra (ikke_89) Lovers

En er zijn er vast wel meer! Maar ik kan niet alles onthouden Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:42

Met stip op 1/ Sonja omdat ze ondanks alles altijd voor me klaar is blijven staan.
Dan Nimber, omdat ik ook bij haar altijd aan kan kloppen, of het nou om advies is, of om een beetje slap ouwehoeren...
Linda (liberty) die me (o.a.) telefonisch bij stond toen Myst vermist was (en hiermee ook haar moeder)
Linda (meavey) omdat ze mijn schaap (myst) omtoverde tot een schitterend minipaard.

En verder iedereen die op 10 april 2003 zo met me mee leefde. Het verdriet en onbegrip van de "miskraam" en toen het geluk toen er wel een veulen bleek te zijn

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:50

In willekeurige volgorde:
Mazzel-meid, Maya en Snowdon, met alledrie kan ik echt goed babbelen, en zijn echt lieve mensen Lachen.
Verder ook nog loolapelooza, dankzij haar leer ik nog veel van springen bij, ben echt blij dat ik af en toe op haar klein gregje mag.
Verder ook nog Jola, die altijd zoveel moeite deed voor de belgische meetings, en die ook voor vervoer voor mij zorgde.
En dan nog gewoon de bokkers die ik gemeet heb(allemaal dit jaar).

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:23

Waterkippie en Natasha voor live en on-line steun en ook begrip....
Thankx!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:23

Bij ons is dat natuurlijk Omax,die door haar doortastende optreden afgelopen zondag ervoor gezorgd heeft dat degene die onze paarden stelselmatig sexueel misbruikt en mishandeld heeft opgepakt is!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:55

Ilindra en Albert, omdat ze zo verschrikkelijk lief waren om met mij en Marco Christina te gaan bekijken en even later ook nog helemaal mee te slepen naar het hoge noorden. Ze zijn heel erg behulpzaam en gastvrij!

Nog zo'n gastvrije bokker, Naz. Daar mag ik altijd een tukje doen als ik dat nodig heb. En het bleek dat ze niet alleen handig is als tuk-plek, ze is nog aardig en gezellig ook!! Verbazingwekkend

En Nimber is ook al zo'n schat van een meid, dankzij haar had ik weer een heerlijk weekend Bathmen/ Den Bosch.

En Cody! We hebben elkaar dit jaar niet zoveel irl gezien, maar wel gezellig gekletst over de "dingen des levens" *LOL*

Dan hebben we Zep nog, ik vond het eindeloos geweldig die week in Zweden met als klapper dé rijles. Ik vond het prachtig daar Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110818
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:37

Wauweltje,voor alle steun van de afgelopen tijd,evenals Alle Bokkers die het gevolgt hebben.

De Bokker die nog steeds niet genoemd wil worden, Schijnheilig maar die er voor gezorgd heeft dat ik mijn paard terug vondt.

Sting,omdat ze zo goed voor Sterre..Eh Sting zorgt Haha!

Vallie,tja,just Friends Knipoog

En natuurlijk Botervliegje! Partner in Crime OK dan!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:41

Talida

Want als er wat is wil ze altijd wel met Maikel helpen OK dan!

Cowgirl

Berichten: 23765
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:46

Chica en Sibold voor de backsupport vanwege mijn hernia.

Sibold voor Dux(revalidatie ijslander Haha! )

Wodan voor de inzameling van de fruitmand en zorg voor de knollies toen ik in het ziekehuis lag. (Eigenlijk de hele stal natuurlijk maar Wodan is de enige bokker Tong uitsteken ).

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:58

Leonoor omdat ik zonder haar nooit op zo'n gezellige stal terecht was gekomen.
Annick omdat ze altijd klaar staat om iemand te helpen.
Amyjamie omdat ze zo'n leuke meid is.
Tinkerluna omdat ze gewoon gezellig kan zijn.
Fjordahluver en Bliksemluver omdat ik nu de kans krijg meer zeeuwse paardengekken te ontmoeten.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:36

Ik kan er nu maar eventjes 1 bedenken. Sonja. Die heeft in de laatste weken een aantal keren een paar hele rake dingen gezegd, sowieso vind ik dat zij vaak goeie dingen roept, en daar heb ik altijd wat aan. Haha!

En dan wil ik ook nog wel even mijn paps noemen die mij goed beetgepakt op 3 december. Voelde me net een klein meisje, maar dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Hij is tot het eind met mij meegeweest en dat heeft toch wel heel veel betekend.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:08

Janke (volcano) omdat ik nu een tijdje bij haar logeer. (ivm m'n boulimia)
Daar ben ik heel blij om.
En Danu heeft me veel geholpen met de fretten.

Lovers

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:27

Dorine en Jasmijn, beide voor het luisterend oor en de steun die ik van hen kreeg/krijg wat betreft mijn paard..en natuurlijk ook Jasmijn voor de winstpuntjes die ze me gunde Lachen

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:44

Redgold en Gimli omdat ze me overhaalden op hun stal te komen staan...
en ook helpen met Pebbles..

Ook bedankt......

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:55

Biepmiep, STAPELS BOEKEN neemt Biepmiep voor mij mee uit de bieb.