Een no make-up selfie is een selfie waarop je geen make-up op hebt. Hier in de UK is het een trend op social media om geld op te halen voor kanker onderzoek. Zie: http://www.bbc.co.uk/news/health-26683817 Het gaat als volgt: iemand nomineert je, je maakt een selfie, je doneert (via een sms'je) een klein bedrag (1 pond) en daarna nomineer je meerdere andere mensen. Het gaat hier vooral om vrouwen en meisjes die elkaar nomineren. Ook ik ben genomineerd en heb mijn ik-doe-niet-aan-selfies-regel even aan de kant geschoven. Niet alleen omdat ik het sympatiek vind dat deze actie niet vanuit de organisatie zelf is, maar ergens gaan broeien, maar ook omdat ik voor natuurlijke schoonheid ben. Je merkt toch dat veel selfies op social media opgefleurd worden door make-up, filters en photoshop. Heel begrijpelijk, maar geen natural beauty 
Dus bij deze de uitdaging. wie durft het aan om in dit topic (en eventueel social media) een no make-up selfie te plaatsen?
voor natural beauty.
Mijn selfie:

Edit: Het gaat mij in dit topic dus om het feit dat veel mensen al die filters, make-up en photoshop in hun foto's/selfies niet nodig hebben en het soms ook genoeg is om het met natural beauty te doen. Vaak nog beter voor je huid ook
Verder gaat het me niet om het kanker onderzoek in dit topic. In Engeland wordt het gedaan voor CR UK, dus een Engelse organisatie. Mensen in NL kunnen daarvoor niet eens doneren .
Moderatoropmerking:
Even voor de zekerheid: hou er rekening mee dat er maximaal 2 zichtbare foto's geplaatst mogen worden. Mocht je meer dan twee selfies willen plaatsen, dan moet de rest in een linkje. Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 26-03-14 18:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: TAG aan de titel toegevoegd en mod-opmerking geplaatst.