Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)heb ik mijn harde schijf moeten vervangen, en daarmee was ook het movie-maker probleem verholpen. Sylbana schreef:Heb je hem helemaal van je pc verwijderd? Dus niet alleen het icoontje maar gewoon in je bestanden? (configuratiescherm -> een programma verwijderen)
Poek schreef:Sylbana schreef:Heb je hem helemaal van je pc verwijderd? Dus niet alleen het icoontje maar gewoon in je bestanden? (configuratiescherm -> een programma verwijderen)
Hij staat er niet tussen. Maar is hij er dan helemaal af? Hoe kan het dan dat als ik het opnieuw download hij het nog steeds niet doet?
Poek schreef:Sylbana schreef:Heb je hem helemaal van je pc verwijderd? Dus niet alleen het icoontje maar gewoon in je bestanden? (configuratiescherm -> een programma verwijderen)
Hij staat er niet tussen. Maar is hij er dan helemaal af? Hoe kan het dan dat als ik het opnieuw download hij het nog steeds niet doet?
Poek schreef:Die link die is gestuurd heb ik even naar gekeken en geprobeerd.
Alleen staan er bij mij verschillende dingen:
Configuratie scherm- done
Programma's en onderdelen- is bij mij alleen programma's
Windows live essentials- staat sowieso nergens!
Citaat:Windows Essentials is een gratis softwarepakket van Microsoft dat bestaat uit een e-mail-, chat-, foto-, blog- en veiligheidsprogramma. De programma's zijn geïntegreerd met Microsofts internetdiensten van Windows Live. Windows Essentials is beschikbaar als download via de website van Windows Live voor Windows 7 en Windows 8. In Windows 7 is het voornamelijk bedoeld als vervanging voor Windows Movie Maker en Windows Photo Gallery, die niet langer meegeleverd worden.
Annemiek184 schreef:Ooh balen dan... Ze zeggen dat Sony Vegas (Pro) ook erg handig is, maar hier heb ik geen ervaring mee..