Tja, ik ben nogal weg van het merk skechers (schoenen). Helaas is er lastig aan te komen. Zalando heeft een redelijke collectie, maar óf je bent meerdere keren heen en weer aan het sturen omdat je verschillende modellen/maten wil passen, óf je moet een heleboel geld voorschieten. Aangezien ik dat laatste niet heb en eigenlijk vrij vlot nieuwe schoenen nodig heb, ben ik op zoek naar een winkel waar ik ze kan kopen (of een website waar ik 8 paar schoenen kan bestellen zonder vooraf te betalen).
Als ik op de site van skechers kijk, geven ze wel wat winkels aan. Mijn ervaring is echter dat ze dan vaak hoogstens 1 model ofzo hebben en ook niet kunnen bestellen (en bovendien loop je met bestellen tegen hetzelfde punt aan als bij zalando, dat ze dan meerdere moeten bestellen omdat de ene skechers de andere niet is). Of ze hebben alleen kindermaten. Soms nog een keer een herenschoen, maar damesmaten, nope.
Om dus alle winkels op hun site af te gaan, vind ik ook niet echt een strak plan. Wie weet dus een winkel waar ze een ruime voorraad skechers hebben?