Waar skechers kopen in winkel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Waar skechers kopen in winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 09:11

Tja, ik ben nogal weg van het merk skechers (schoenen). Helaas is er lastig aan te komen. Zalando heeft een redelijke collectie, maar óf je bent meerdere keren heen en weer aan het sturen omdat je verschillende modellen/maten wil passen, óf je moet een heleboel geld voorschieten. Aangezien ik dat laatste niet heb en eigenlijk vrij vlot nieuwe schoenen nodig heb, ben ik op zoek naar een winkel waar ik ze kan kopen (of een website waar ik 8 paar schoenen kan bestellen zonder vooraf te betalen).
Als ik op de site van skechers kijk, geven ze wel wat winkels aan. Mijn ervaring is echter dat ze dan vaak hoogstens 1 model ofzo hebben en ook niet kunnen bestellen (en bovendien loop je met bestellen tegen hetzelfde punt aan als bij zalando, dat ze dan meerdere moeten bestellen omdat de ene skechers de andere niet is). Of ze hebben alleen kindermaten. Soms nog een keer een herenschoen, maar damesmaten, nope.

Om dus alle winkels op hun site af te gaan, vind ik ook niet echt een strak plan. Wie weet dus een winkel waar ze een ruime voorraad skechers hebben?

_Nadia_

Re: Waar skechers kopen in winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 15:24

Beetje ver voor je, maar in de Roermond outlet hebben ze een eigen winkel

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:40

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:32

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 10:04

Thanks voor de tips! Roermond is voor nu inderdaad wel erg ver, maar wel handig om te weten! Ik cross met enige regelmaat het hele land door, dus ik kom er vast een keer in de buurt!

Van Haren heeft op de site wel staan, maar hier in de winkel dus in elk geval niet helaas.... Schuurman zit wat verder weg, maar daar ga ik van de week eens even kijken.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:00

In Amsterdam ben ik ook eens een Skechers-winkel tegengekomen. Die hadden ook zeer veel keuze.