Even wat informatie over de opleiding. Ik zit op een particuliere school en er is alleen een directeur boven de docenten en hij is dus ook de baas. Een week geleden kwam ik naar hem toe met de vraag sinds wanneer extern examens meetellen voor het school diploma en dat het nergens stond vermeld in de formulieren die in het begin van het school jaar moest ondertekenen etc. Op Internet stond dat de examens extra optionele examens waren. Maar goed ik heb het te accepteren en zo is het nou eenmaal.
Op school moeten we bijna elke dag een formulier invullen over de opleiding en de school, locatie en hoe alles geregeld wordt. Sommige dingen kunnen beter georganiseerd worden dat heb ik dus ook aangegeven.
Kwam de directeur vandaag naar mij toe (terwijl ik stond te wachten voor de wc in een smal gangetje) met de vraag waarom ik dat had aangegeven en waar ik dat op baseerde en toen ik dus ee paar voorbeelden kwam vond die niet dat ik hem daar op kon afrekenen en dat het eigenlijk niet vind kunnen. Daar kwam het op neer. En vervolgens dat hij die wft examens wel heeft verteld in de pauze een tijd terug en dat op internet staat dat het externe examens zijn enzo (hij heeft vorige week pas veranderd nadat ik hem daarop gewezen had). Hij was het duidelijk niet mee eens.. maar dit gebeurde allemaal op een smalle gang en hij is behoorlijk groot en bleef heel vijandig voor mij staan.

Ik voel me eigenlijk wel een beetje aangevallen of eerder ezgd in de hoek gedreven. . Stel ik mij aan of is dit gewoon ongepast?
Ik ga vanavond even met mijn vader overleggen want die heb ik ook meteen gebeld. Ik ben ook best geschrokken.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is want ik type dit op mn mobiel . Alvast bedankt voor het lezen en ik moest vooral even mn verhaal kwijt